neděle 18. října 2015

FILMOVÉ TIPY pro sychravé dny aneb zhlédnuto za poslední dobu

Ahoj,

jak se máte? Dny se pomalu krátí a čekají nás dlouhé podzimní a zimní večery, kdy se nejlepší se zachumlat pod deku, popadnout knížku nebo se podívat na nějaký film. Právě o tom bude dnešní článek, ráda bych vám totiž nabídla tipy na ty, které mě v poslední době zaujaly.

Věčně mladá - THE AGE OF ADALINE (2015)



Hlavní hrdinka Adaline jednoho dne kvůli nehodě a působením zvláštní moci přestane stárnout. Má stále necelých 30 let. A tak i když všichni vedle ní už pociťují známky stáří a umírají, ona je věčně mladá. Jednoho dne se však zamiluje a vše se tak trošku zkomplikuje..

Filmy s prvky prvky něčeho nadpřirozeného mám moc ráda. Opravdu jde o zajímavý a krásný romantický příběh, který je podtrhnutý skvělou hudbou. Pokud se chcete podívat na něco příjemného, jednoznačně doporučuji. Třeba se vám bude líbit tolik co mně :-)

SEX TAPE (2014)



Ani nevím, proč jsem  na něj natrefila až teď. Sex tape je opravdu hodně vydařená komedie, která sice má hodně předvídatelný děj, ale naprosto nadchne a je to přesně ten typ humoru, který můžu. Bavila jsem se skoro celou dobu a dost dlouho jsem se u filmu tak moc nezasmála. Cameron Diaz a Jason Segel mi k sobě sedli a dost dobře se ve filmu doplňovali. Prostě oddechovka na pohodový sobotní večer :-)

NESMRTELNÝ (2015)



Film Nesmrtelný je žánrově něco mezi dramatem a sci-fi, což je můj šálek čaje. Hlavnímu majetnému hrdinovi zbývá jen pár týdnů život a rozhodne se využít nabídku žít dál - jenže má to jeden háček - bude mít jiné, mladé tělo. Bude muset úplně změnit svůj život, kromě toho dojde k několika komplikacím...

Jak jsem psala, jelikož mám tak trochu science-fiction filmy se zajímavou zápletkou nebo námětem, líbil se mi. Nemůžu říct, že by se v žánru jednalo o špičku, ale po zhlédnutí jsem byla ráda, že jsem ho viděla a zaujal mě.

To bude z filmových tipů vše, další budou následovat příští měsíc, kdy se chystám na premiéru nové bondovky Spectre a už teď se moc těším :-)

Jaké filmy jste si v poslední době oblíbili vy? 





3 komentáře:

  1. Věčně mladá jsem viděla a moc se mi to líbilo. Hlavně ten herec ♥

    Sprchový krém Weleda

    OdpovědětVymazat
  2. Na "Večne mladá" som počula viacero dobrých hodnotení. Ak bude príležitosť, pozriem si ho.
    Kaviareň u mačky

    OdpovědětVymazat
  3. Ja som poslednu dobu nejak nic nepozerala, ale to vecne mlada si musim pozriet, uz len preto ze mam tu herecku strasne rada :)

    OdpovědětVymazat