pondělí 22. února 2016

I Love Bijou - Ebay nákupy bižuterie (aneb mám toho pořád málo)

Ahojte,

od doby, kdy jsem publikovala článek s novinkovou bižuterií, už uběhl nějaký ten čas. A i když jsem se začala v nakupování dalších náhrdelníků docela mírnit, přece jen jsem si čas od času udělala nějakou radost. Však to znáte, "jen" se podíváte na Ebay, co je nového. A pak na vás vykoukne nějaký skvost, který se vám hrozně líbí. Často se mi stávalo, že jsem nějakou aukci prošvihla, jindy se na mě usmálo štěstí a tak jsem se ho chytila. 

Z nakoupených kousků mám opět velkou radost, některé mám už ve sbírce delší dobu, jiné mi přišly teprve nedávno. Paradoxně se mi ale hodí ty kousky, které jsem "nakoupila jen náhodou". Pojďme se na ně podívat společně.




Tento náhrdelník jsem si koupila přes Kup teď a měl mi přijít v úplně jiném provedení (vínový přívěšek v jiném tvaru). Nakonec se mi tato varianta líbí přece jen víc. Stál okolo 50 Kč, už si nejsem úplně jistá.



Stříbrný ozdobný křížek jsem si vydražila a vyšel mě na 17 Kč. Je krásný k nějakému cardiganu nebo obyčejnému svetříku.



Jeden z posledních úlovků - na obrázku vypadal lépe, než ve skutečnosti. Je to splétaný nárdelník s ozdobami s kamínky. Na můj vkus je docela dost mohutný a velký, přemýšlím, jak jej upravit.



Jeden z takových spontánních nákupů - vypadá pěkně k nějakému světlému svetříku. Jak je vidno, styl náhrdelníku á la šňůrka jsem si dost oblíbila.



Takový náhrdelník už mám v jiné variantě - čiré. Bohužel mi tam vypadl jeden kamínek, tak jsem se poohlížela po podobném. Tento modrý se mi zalíbil hned, je moc hezký a už jsem ho několikrát měla na sobě.



Stříbrnou jsem si hodně oblíbila. Tento náhrdelník je docela netradiční a hodně masivní - kombinuje se moc dobře se vším. Líbí se mi v kombinaci s obyčejným tričkem, i barevnou mikinou. Cena byla myslím okolo 40 Kč.



Kousek, který jsem dražila několikrát, ale podařilo se mi ho získat až napotřetí. Na obrázku se mi líbil o něco víc, je hodně masivní a docela těžký, ale vypadá moc krásně a kamínky jsou dost kvalitní.
Jde spíše o elegantnější náhrdelník, ale věřím, že ho využiju.



Poslední úlovek mě trošku zklamal svou barvu - v nabídce byl totiž v takové hodně zářivé fuchsiové. Přišel mi náhrdelník v jemné růžové, což mi zase tolik nevadí. Určitě ho využiju na jaře a v létě s různými tílky a třeba maxišaty. Už se na to moc těším.

Jakou bižuterii jste si koupily vy? Budu ráda za vaše úlovky nebo tipy na pěknou bižu :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat