sobota 20. února 2016

Freedom Makeup shopping - únor 2016

Ahoj,

společně s dvouletým výročím od vzniku blogu jsem zpátky. Po několikaměsíční neohlášené pauze jsem se rozhodla opět přispívat, a že mi to blogování občas dost chybělo. Budeme se opět setkávat u různých kosmetických recenzí, občas přidám nějaký ten recept a také vám ukážu nové přírůstky do sbírky bižuterie.

Teď už ale k dnešnímu článku, jehož náplní je kosmetika Freedom Makeup, která je jakousi odnoží britské značky dekorativní a pečující kosmetiky Makeup Revolution. Jejich výrobky jsou určeny nejen pro kosmetické nadšence, ale také pro profesionály, jelikož sortiment nabízí výhodné sady za skvělé ceny, navíc ve skvělé kvalitě. Ač už se líčíte jen samy doma, nebo se líčením živíte, myslím, že Freedom Makeup je pro vás dobrou volbou.

Tuto kosmetiku jsem vyhlížela už dlouho, co spustili britský eshop. Bylo jen otázkou času, kdy zahájí internetový prodej i u nás v ČR. Zanedlouho nato se navíc tato kosmetika v omezenějším množství dostala do sítě drogerií Teta, kde momentálně na celý sortiment probíhá sleva 30 %.



Já osobně jsem nejprve využila akci poštovné nad 299 Kč zdarma na www.freedommakeup.cz, protože tomu odolá málokdo. Vybrala jsem si tři produkty - paletku, lak na nehty a tvářenku. Celkově mi objednávka vyšla na 299,90 Kč, což byla konečná cena.


Lak na nehty odstín Les Nudes - odstín 405 - 49,90 Kč

Jakmile jsem uviděla tento odstín laku, ihned se mi zalíbil. Odstín se dá popsat jako perleťový rose-gold s odstíny do bronzova, stříbrna a zlata, má maličké třpytečky. Lak se dobře aplikuje, výdrž jsem zatím moc netestovala, určitě je však třeba dát vrchní vrstvu, která výdrž o něco prodlouží. Nehty jsem si s ním nalakovala na ples, takže jsem nepotřebovala, aby vydržel několik dní. Odstín je moc krásný a sytý, navíc lak celkem rychle zasychá.Pokud hledáte neotřelý odstín právě do rose gold, můžu vřele doporučit.


Tvářenka Beyond - 49,90 Kč

Většinou u nové kosmetiky koukám jen na různé paletky očních stínů, tentokrát jsem však chtěla vyzkoušet i tvářenku. Podle swatchů na internetu jsem se rozhodla pro odstín Beyond, což má být levnější verze dražší tvářenky Orgasm od Narsu. Obsahuje jemné zlaté třpytky a barva je taková cihlově-bronzová.

Odstínem jsem se bohužel příliš netrefila, mám pocit, že bude slušet spíš hodně světlým typům a blondýnkám nebo zrzkám. Dám jí však ještě šanci ještě na jaře, kdy se barvy sluníčkem krásně rozsvítí a třeba k ní vymyslím nějaké pěkné líčení.


Paletka očních stínů Audacious 3 - 199,90 Kč

Jedna z nejoblíbenějších a nejprodávanějších paletek od Freedom Makeup je bezesporu napodobenina Naked 3 od Urban Decay. Ani se nedivím, je krásně pigmentovaná, stíny se krásně blendí a vytvoříte s ní jak denní, tak krásné večerní líčení. Obsahuje 12 třpytivých i matných očních stínů. Tyto narůžovělé odstíny nebudou asi pro všechny, jelikož ne každému oku barvy lahodí a můžou působit takovým až ospalým nebo nemocným dojmem. V paletce však najdete také jeden universální stín krémové barvy, kterým můžete rozjasnit oční koutky, na celé víčko můžete použít některý z hnědých a není třeba tak použít jedinou růžovou. Trošku mi tam barevně nesedí zlatá, která se dle mého s ostatními odstíny hůře kombinuje.


Pigmentace paletky je velmi dobrá - na ruce mám kromě prvního stínu zleva všechny stíny z první řady.

A aby toho nebylo málo, při návštěvě drogerie Teta jsem si vybrala do sbírky ještě paletku 12 stínů Romance and Jewel. Určitě víte, že právě probíhá 30% sleva na všechny produkty Freedom kosmetiky.

Paletka očních stínů Romance And Jewel - 129,90 Kč po slevě (stálá cena 199,90 Kč)

Je trošku škoda, že v každé drogerii najdete trošku jiný sortiment. Z nabízených paletek jsem si vybrala tuto. Obsahuje všechny stíny třpytivé, takže to asi nebude úplně šálek čaje pro každého. Ten, kdo se rád třpytí a blyští, ten si paletku 100% užije. Romance and Jewel je tvořená nejen skvělým rozjasňujícím perleťovým stínem a několika odstíny hnědé, ale také růžové, modré, fialové a nezbytné černé pro dokonalé kouřové líčení. Jednotlivé stíny jsou pěkně pigmentované, některé máslovitější, některé sušší (např. modrá). Trošku si dávejte pozor na velké třpytky, které mohou při použití štětce opadávat, já osobně tyto stíny raději nanáším prsty. Paletka je krásná, určitě ji doporučuji!


Toto by bylo shrnutí a recenze kosmetiky Freedom, která se stala společně s Makeup Revolution k mým oblíbeným. Pokud váháte, zda nakoupit, jednoznačně doporučuji. Určitě nebudete litovat :-)


Co vy a kosmetická značka Freedom Makeup? Pokud máte nějaké produkty, jste s nimi spokojené?


4 komentáře:

  1. Já zaznamenala jsem paletky této značky a jsem celkem překvapená, protože vypadají moc krásně a mám v plánu si nějakou pořídit :)


    Bio Karité Balzám na nehty

    OdpovědětVymazat