sobota 27. února 2016

Rozbalování Brandnooz boxu - únor 2016

Ahoj a pěkný víkend přeji,

společně s koncem měsíce je tady opět rozbalování zeleného boxu s jídlem - Brandnooz, který mě tentokrát dost potěšil. Co se v něm tedy skrývalo?


Box je dost plný, i když váhově se zdál dost lehký, ukrývá toho v sobě spoustu :-)




Nealkoholický nápoj se sladem ve dvou příchutích - jahoda a zelené jablko - 24,90 Kč za kus

Obecně pivo nepiju, takže nevím, jestli mi nebude ten obsažený slad vadit. Ale ochutnám :-)



Semtex energy drink v příchuti granátové jablko - 35,90 Kč

Energy drinky už vůbec nepiju, nemyslím si, že by byly zdraví prospěšné. Myslím, že jde o produkt, který by se v boxu objevovat vůbec nemusel. Nakonec si ho vezme přítel, já maximálně jen loknu.


Majolka Boneco - 24,90 Kč

Nejsem také příznivcem majonéz, to už si radši dám tatarku. V boxu se objevují tyto majonézy docela pravidelně, už by to chtělo vymyslet něco jiného, nemyslíte? Ale tak třeba do salátu se hodí, když je potřeba, proč ne.


A teď už pojďme na věci, které mě potěšily moc...

Toast Multigrain od Racia - 32,90 Kč

Už jako malá jsem jedla rýžové chlebíčky od Racia, takže jsem na nich vyrůstala. Celkově jsem příznivce zdravé výživy, v únosné míře, nic se nemá přehánět. Chlebíčky v podobě sucharů se hodí vždycky - když si chcete něčeho chroupnout. Toto je celozrnná varianta, kterou si dám ráda :-)


Herbal Infusion Lemon and Ginger od Liptonu - 49,90 Kč

Čaje zbožňuju a mám jich plnou skřínku a absolutně nejvíc mám ráda právě kombinaci zázvoru a citronu. Brandnooz mě asi vyslyšel a v únorovém vydání přinesl tuto variantu, kterou jsem ještě nezkoušela. Už se moc těším, až si ho připravím :-) Super.


Cake Bar jahoda od 7Days - 7,90 Kč

Kdysi byl v boxu podobný piškotový řez, ale od jiné značky. Tento je plněný jahodovým džemem. Nebyl špatný, jen na mě více sladký. V obchodě bych si ho asi nevšimla, protože na pultech najdete spoustu dalších variant takových piškotových dobrot. Ale neříkám, že nepřišel vhod takhle po obědě :-)


Sendvič s příchutí sýr s rajčaty a bazalkou od Wasy - 24,90 Kč

Vzpomínám si, že kdysi v boxu byl podobný výrobek, jen v jiné variantě. Docela chutná svačinka, která má však hodně specifickou chuť (a bohužel obsahuje pro mě nevyhovující palmový tuk) a tak asi nebude šálkem kávy pro každého. V obchodě si tento sendvič nekoupím, ale díky boxu, že jsem mohla ochutnat.


Vrrruby! solené od Bohemia - 39,90 Kč

Novinka značky Bohemia - extra vroubkované chipsy mi docela připomínají Lays - i svým obalem. Brambůrky ani jiné chipsy nekupuju, protože nemůžu moc mastné, ale pár kousků si dám a ochutnám. Musím vyzdvihnout krásný a povedený obal, který se Bohemia moc povedl. Navíc chipsy obsahují slunečnicový olej, čehož si cením.


Tyčinky Kornspitz od Havlíka - 16,90 Kč

Havlíkovy tyčinky mi vždycky chutnaly, ale když jsem přestala kupovat výrobky s palmovým olejem, musela jsem oželit i je, protože právě tento nezdravý tuk obsahují. Neříkám, že je neochutnám, ale už kvůli tomu si raději připlatím za kvalitu a poohlédnu se jinde. Také dáváte pozor na palmový tuk v potravinách?


Jako bonus jsem dostala lízátka - nevím, zda nedošlo k omylu při zasílání, nebo mi je poslali za nedodání minulých výrobků. Každopádně jsem za ně ráda :-)

Když to shrnu, tak jsem z boxu nadšená. Po minulém zklamání, kdy jsem se rozhodovala, jestli předplatné nezrušit, jsem zůstala i nadále. Snad to bude stejně i příští měsíc, protože se už teď těším na březnovou nadílku :-)

Co vy a Brandnooz box, také odebíráte? Jak jste spokojené?

4 komentáře:

  1. Za mě jsou to vyhozené peníze, 90% bych nevyužila + ceny, co uvádíš v podstatě neplatí, protože to běžně dávají do akcí a spousta z toho reálně stojí o půlu méně.... Viz např. ten čaj, ten teď mají za 18,90...brambůrky za 20...

    OdpovědětVymazat
  2. Ešte som Brandooz box nemala a to hlavne preto, že na s dopravou na Slovensko sa to až tak neoplatí, ale snáď niekedy si ho objednám, aspoň raz :)

    OdpovědětVymazat
  3. Uvítala bych maximálně ta lízátka, na to, jaká je cena boxu .. si to ve slevách koupím někdy i dvakrát tolik. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, ale celkově se mi trefili do vkusu. Box obyčejně stojí docela dost, ale jako blogerka ho mám za zvýhodněnou cenu, tak se mi vyplatí :-)

      Vymazat