úterý 16. září 2014

Akční podzimní nákupy - Dermacol, Takko, C&A

Po dlouhé době jsem tady s dalším článkem. I když je mi to líto, bohužel poslední dobou nestíhám často přispívat, protože chodím už měsíc do práce na plný úvazek a tak toho času není tolik, jak bych si představovala. Ale jakmile se naskytne volná chvilka, hodlám toho využít.

Tentokrát vám přináším nákupní post, který bývá jedním z nejoblíbenějších. Jistě víte, že nedávno byla na webu Dermacolu velká akce 50% slev na celý sortiment dekorativní kosmetiky. A protože mi docházel pudr a spousta dalších věcí, rozhodla jsem se této výhodné akce využít. Navíc na první nákup jsem dostala slevu 100 Kč ve formě bonusu. Využila jsem také osobního odběru, čímž jsem ušetřila další peníze. Ve výsledku jsem za to všechno (6 ks) zaplatila 222 Kč, což je už opravdu super koupě, co myslíte?







Krajková tvářenka a pudr, oba v odstínech 3. Zatím jsem je nezkoušela.


Glitter LipGloss v odstínu 3 - krásně voní po borůvkách, na rtech je hodně příjemný. I když nejsem zvyklá na lesky s tolika třpytkami, jsem s ním spokojená.

Dlouhotrvající báze pod oční stíny - zatím jsem neměla možnost vyzkoušet.



Štěteček na oční linky - velmi dobře se s ním pracuje

Dlouhotrvající gelové linky v černé barvě - zkoušela jsem zatím jen jednou


Vzorečky jsem dostala v prodejně jako pozornost zdarma a je jich více než dost. 



Konečně se na mě usmálo štěstí při soutěži, vyhrála jsem v giveaway u holek z UltimateChic úžasnou sadu produktů od Gabrielly Salvete - zelených očních stínů a barevně ladícího třpytivého laku na nehty. Určitě se můžete těšit na recenzi, kterou plánuji. Ještě jednou moc děkuju, udělalo mi to obrovskou radost :-)



Jako poslední jsou tu nákupy oblečení, kterého bylo tento měsíc poskrovnu. V Takku jsem objevila úžasný chlupatý bavlněný svetřík v černo-bílé kombinaci ve slevě za 250 Kč. A vínové tílko se zajímavou aplikací jsem ulovila letos na Dnech Marianne v C&A. Bylo ve slevě za 99 Kč a díky slevě jsem ušetřila dalších 25 Kč. To je jediný kousek, který jsem si z letošních nákupních dnů pořídila.


A co vy jste si hezkého nakoupili? Využili jste slevových akcí?

7 komentářů:

  1. Ta krajková tvářenka je krásná, skoro by mi bylo líto ji použít :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, zatím je mám na okrasu, ale když nebude zbytí, budu muset do nich sáhnout štětcem..

      Vymazat
  2. Taktéž jsem objednávala z Dermacolu :) tvářenku a lesk mám už déle a jsem moc spokojená.

    OdpovědětVymazat
  3. AHOJ :)

    Chcela by som Ťa pozvať do mojej NARODENINOVEJ GIVEAWAY!

    MAJ SA KRÁSNE :)
    NIKA

    OdpovědětVymazat
  4. Odpovědi
    1. Okamžitě mi padlo do oka, navíc je ze skvělého materiálu :-)

      Vymazat