úterý 2. září 2014

Nové paletky v růžovo-fialových odstínech - Sleek, Makeup Revolution London

Vítám vás u kosmetického článku, který nebývá na mém blogu zvykem. Čas od času tady něco přidávám, ale jde o takové nárazové nákupy, když už není zbytí a něco si koupím. U paletek je to však jiné, těch už mám několik a hodně si na ně potrpím. Dokonce tak moc, že už bez nalíčených očí nevyjdu z baráku, tak moc jsem si na ně zvykla. Prostě mám ráda ten vzhled, kterého dokážu s použitím pár stínů docílit. Mám ráda hlavně třpytivé stíny, takže podle toho vypadají mé nákupy, i když i ten matný se tam taky najde. A co jsem si tedy objednala?

Strašně dlouho jsem pokukovala po paletce z limitované edice od Sleeku - Arabian Nights. Jenže potom jsem usoudila, že bych tolik hnědých nevyužila, protože už jich mám víc než dost. Modrá a zelená by se mi hodily, jenže kvůli nim se mi celá paletka kupovat nechtěla. Tak jsem pátrala dál a mé oko spočinulo na limitované edici Vintage Romance, která byla kolikrát beznadějně vyprodaná. Nevím proč, ale předtím jsem si jí tolik nevšímala. Až teď jsem objevila, jak krásné odstíny má. Obsahuje fialovou, zlatou, modrou. Přesně takové, které mi ještě ve sbírce chybí. 


Proto jsem neváhala a našla si ji za tu nejlepší cenu, kterou nabízel Eshop Kosmetický svět. A nakonec jsem spojila příjemné s užitečným, protože zrovna přibyla do nabídky nová značka britské kosmetiky Makeup Revolution. Jejich paletky jsem chtěla zkusit už dávno, už někdy od konce května. Čekala jsem do doby, než se dostane i k nám. Nechtělo se mi objednávat si je z anglického eshopu a platit relativně hodně za poštovné. Nakonec jsem si z nabídky Makeup Revolution vybrala paletku Romantic Smoked, která kombinuje růžovo-fialové stíny, třpytivé i matné. Skvělá volba pro nadcházející podzim. Tahle mi prostě přišla tak nějak nejpovedenější. Jak jsem psala, hnědých mám dost z paletek od MUA. 


Foto bohužel pouze s bleskem, protože není venku skoro žádné světlo.. Paletka Vintage Romance od Sleeku je opravdu krásná, stíny jsou krásné sametové konzistence, pěkně pigmentované, práší jen některé (ten vlevo dole růžovo-fialový trochu). Odstíny jsou skvělé, už se těším, až je vyzkouším.



A tady je paletka Romantic Smoked od Makeup Revolution. Je úžasná, naprosto mě nadchla úžasnou pigmentací a máslovostí, nepráší, prostě bomba. Odstíny jsou skvěle kombinovatelné, světlé, tmavší. V paletce najdete polovinu stínů třpytivých a polovinu matných, což je skvělý kompromis pro každého. Jsem z nich extra nadšená a po počátečním zkoušení jejich konzistence a vlastností je můžu doporučit. Třpytivé neobsahují obrovské třpytky, prostě tak akorát, aby se s nimi dobře pracovalo. Kvalitou jsou určitě srovnatelné s paletkami od Sleeku. Prostě super, navíc za skvělou cenu.

Teď docela lituji koupě paletky In The Nude od W7, která strašně práší a se stíny se mi špatně pracuje. Kdybych si počkala, mohla jsem zkusit Naked 3 ve verzi od Makeup Revolution - Iconic 3. Tam bych předpokládala lepší vlastnosti stínů a menší prašivost, i když jsem ji sama ještě nezkoušela.

Včera 1.9.2014 proběhlo oficiální spuštění eshopu Makeup Revolution v ČR a SK - www.makeuprevolution.cz Zatím si můžete koupit nějaké základní paletky a další sortiment, postupem času přidají i paletky z limitovaných edic. Můžeme se těšit také na produkty z řady I Love Makeup - takže paletky stínů s krásnými obaly i napodobeninu "čokoládky" od Too Faced.

Už jste si zakoupili něco od Makeup Revolution? Máte Iconic 3, jste s ní spokojené?

2 komentáře: