čtvrtek 4. září 2014

Nákupy z Ebay - výrazný náhrdelník s neonově růžovými kamínky

Jsem tady opět s dalším úlovkem z Ebay. Tento týden jsem se dočkala krásného výrazného náhrdelníku, který je spíš na léto, ale proč si jej nevzít i na podzim a rozzářit trošku ty šedo-černé odstíny.


Náhrdelník přišel asi po dvou týdnech od zaplacení, opět skvěle zabalený proti případným otřesům. Je bez chybičky, opravdu krásný a hodně výrazný. Větší, než jsem si představovala, ale to mu na kráse neubírá. Vyšel mě na 50 Kč, jeho cena se běžně pohybuje mezi 60-100 Kč. 




A co říkáte vy na rozzáření outfitu pomocí pestrobarevné bižuterie? 




4 komentáře:

  1. Ten vypadá dobře :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Kráááásný, ochám a achám :D

    www.earringsonabook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Jeee ten je nádhernýý!! Mám rada oživenie jednoduchých outfitov a farieb takto výraznými doplnkami :)

    LIPSTICKS JUNGLE

    OdpovědětVymazat