neděle 28. září 2014

Velké nákupy bižuterie z Ebay - část 1

Ano, opět jsem hřešila a nakupovala celkem dost na mém oblíbeném Ebay. V posledních dnech mi přišlo dost balíčků, takže se s vámi o tu radost chci podělit. U většiny však chybí odkazy, protože se jednalo o aukce, přes ty nakupuji nejradši.

Tak se vrhneme na to, je toho hodně, takže článek nejspíš rozdělím na více částí.


Květinové prvky jsou trendy i letos na podzim a zimu, takže proč jimi neozvláštnit outfit. Když jsem uviděla tento krásný třpytivý náhrdelník právě s květinkami, neváhala jsem a musela jsem ho mít. Vydražila jsem jej za 35 Kč od prodejce bestshopping25. Čekala jsem na něho asi 4 týdny, což je docela dost, i když se čekání vyplatilo.




Od stejného prodejce jsem vydražila také tento žluto-hořčicový náhrdelník s řetízkem ve starozlatém kovu. Měl jeden vypadlý ten střední kamínek, ale nebylo problém jej slepit vteřinovým. Je moc krásný a za tu cenu 27 Kč rozhodně stojí. 



Tento úžasný dlouhý vintage náhrdelník v petrolejové barvě mě naprosto okouzlil. Na Ebay nenajdete spoustu podobných kousků, které by měly dlouhý řetízek. Proto jsem zajásala, když jsem ho objevila. Vydražila jsem si ho za 55 Kč a jsem nadšená. Kamínek je ze skla, i když je na povrchu trošičku hrubý. Na podzim bude vypadat krásně. 

Náhrdelník můžete za plnou cenu 62 Kč zakoupit zde

V zelené smaragdové variantě zde.


Pro dnešek je to z bižuterie všechno a v příštím článku se můžete těšit na další kousky, které jsem pořídila.

5 komentářů:

  1. všechny jsou nádherné, hlavně ten první je úplně perfektní ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi hrozně líbí, vypadá ještě lépe než na fotce. A je dost kvalitní :-)

      Vymazat
  2. Vždycky mi uděláš se svými nákupy radost, ale klidně to nerozděluj, potřebuju pořádnou nálož šperků z ebay :D:)

    www.earringsonabook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Všechny vypadjí krásně! :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat