úterý 30. září 2014

Velké nákupy bižuterie z Ebay - 2. část

Ahoj, přeji pěkný úterní podvečer!

Jsem tady s další "náloží" náhrdelníků zakoupených na Ebay. Prostě jim zase nešlo odolat. Ale jsem si jistá, že je unosím, můžu je aspoň měnit každý den :-) Jaký se líbí nejvíc vám? 





Tento typ náhrdelníku se mi zalíbil už před nějakou dobou. Pořád jsem nevěděla v jaké barevné variantě bych si ho mohla pořídit. A volba padla na neonově žlutou, protože se mi moc líbí. A i teď na podzim se určitě bude dát dobře kombinovat, třeba s královsky modrou. Náhrdelník je opravdu krásný, řetízek je z tmavého kovu, což mám ráda. Vyšel mě na nějakých 30 Kč, takže opět bezkonkurenční cena.





Fialový kousek mi do sbírky chyběl, navíc v kombinaci se zlatou je opravdu moc krásný. Už se těším, až ho vytáhnu do světa. Stál mě asi 50 Kč a je takový, jak jsem si ho představovala z fotky prodejce.



Tento hodně výrazný náhrdelník s kamínky jsem si vydražila až na potřetí, protože se jeho cena vždy vyšplhala docela vysoko. A potom se zadařilo. Oproti fotce prodejce jsou zelené kameny docela průhledné a jinak barevné (představovala jsem si je tmavší, protože tak i na fotu vypadaly). Což je tak trošku čára přes rozpočet, protože teď netuším, s čím jej zkombinovat. Ale jinak jsem naprosto nadšená a náhrdelník jako takový je bezchybný.


3 komentáře:

  1. Moc se mi líbí ten první! Zbožňuji statement náhrdelníky!:)

    http://sunstreetbymonica.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. ten poslední mě zaujal úplně nejvíc, ale všechny jsou naprosto božské ♥

    OdpovědětVymazat