úterý 23. září 2014

RECENZE Romantic Smoked od Makeup Revolution

Vím, že recenzí na produkty od novinkové značky na našem trhu Makeup Revolution je na netu spoustu, ale stejně přispěji svou troškou do mlýna. Jednoduše proto, že jsem opravdu nadšená, takže proč nezvýšit plusovými body už tak dobrou reputaci této kosmetické značky.





Paletka o gramáži 14 g, je tedy větší než paletky od MUA.


Pokukovala jsem po paletkách už hrozně dlouho a nakonec se rozhodla. Bylo pro mě celkem těžké vybrat vhodnou paletku, protože se často opakovaly odstíny, kterých už mám doma pěknou sbírku. A extra barevnou jsem zase nechtěla, protože bych ji těžko využila, přece jen jsem už myslela na podzim.

A do podzimních odstínů je laděna také paletka Romantic Smoked. Je hodně dobře kombinovatelná, protože obsahuje třpytivé i matné odstíny v tom správném poměru. Nejvíc se mi zalíbil vínový odstín společně s perleťovými. Po těch sahám asi nejčastěji.


Oblíbené odstíny - zleva perleťový narůžovělý, šedý a o něco méně třpytivý vínový - burgundy odstín s kapkou hnědé

Třpytivé či perleťové stíny mají výbornou konzistenci, moc nepráší, dobře se s nimi pracuje a jsou velmi dobře pigmentované. Stačilo jednou přejet a všechna barva, kterou vidíte, skončí také na vašich očích.


Matné stíny nejsou vůbec špatné, naopak. Když je srovnám s MUA paletkami, je zde vidět celkem velký rozdíl. Paletky od Makeup Revolution mají matné stíny mnohem kvalitnější a pigmentovanější. Srovnala bych je téměř k těm od Sleek, které jsou také mými oblíbenými. Jsou sametově jemné, práší o trošku víc, ale je to také tím, že přejíždíte po relativně velké ploše stínu. Na fotce jsem pro ilustraci vybrala stíny - opět jsem jen jednou přejela prstem.

Výdrž stínů je velmi dobrá, musíte vzít v potaz to, zda máte mastnější víčka. Při použití báze není problém s dlouhodobou výdrží na očích.

Tuto paletku rozhodně doporučuji, jsem z ní úplně nadšená. Za málo peněz dostanete velmi dobré a kvalitní stíny. Koupit můžete na oficiálním eshopu www.makeuprevolution.cz nebo v různých beauty eshopech, kde ji také nabízí.



3 komentáře:

  1. vypadá moc hezky a zdá se i dobře pigmentovaná :)

    OdpovědětVymazat
  2. Momentálne moja najobľúbenejšia paletka :)
    ♥ ♥ ♥
    Check out --> LIPSTICKS JUNGLE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje také a vydrží mi na očích bez poskvrnky celý den :-)

      Vymazat