neděle 7. září 2014

TAG I Love Sex and the City

Jsem tady s dalším otázkovým článkem. Budeme si povídat na téma seriálu Sex ve městě, kterým mám hrozně ráda. Sama jsem vymyslela několik otázek týkajících se právě tohoto skvělého seriálu. Kdo by nemiloval ty vtipné hlášky a stylově oblečené hlavní představitelky.

Sex ve městě jsem viděla několikrát a nikdy se mě neomrzí. Když mám čas a náladu, pouštím si jej ráda znovu a znovu. Třeba teď na podzim se stane určitě mým oblíbeným společníkem po náročném dni. Navíc mě baví koukat na módu, která se prolíná celým seriálem. Díl od dílu jsou modely lepší, kolikrát jsem se inspirovala koupí nějakého kousku, protože jsem jej viděla na Carrie a zalíbil se mi.





Nejoblíbenější hlavní hrdinka? 

Ze všech hrdinek mám nejradši Carrie, i když mi často vadí její chování a komplikovaná povaha. V závěsu za ní by byla asi Samantha, potom Miranda a na posledním místě Charlotte.


Která ze čtyř hrdinek je ti nejvíc podobná?


Tak to je těžká otázka. Romantickou povahou asi Charlotte, racionalitou a individualismem zase tak trošku Miranda.



Nejlepší hlášky?




Tak ty má určitě Samantha. Je hrozně vtipná a v každém díle překvapí nějakým svým výrokem :-)




Oblíbená(ý) série/díl?

This is basically where all great thinkers start, no?



Kupodivu mám ráda poslední 6. sérii, konec seriálu byl hodně povedený. A moc se mi líbily exteriéry Paříže, které dodaly seriálu nový šmrnc. Takže asi díly Američanka v Paříži 1 a 2. Završil se tím skvělý seriál, ale bylo mi hodně líto, že už jsme se nedočkali dalších dílů.

Ale kdybych měla říct oblíbený jeden díl, tak to se mi hned vybaví Jak to skoulet s koulemi, protože jsou tam hodně dobré hlášky.


Nejoblíbenější partner Carrie?



Určitě pan Božský, i když se nechoval často vůbec ukázkově. Nejhodnější byl na Carrie Aiden Shaw, ale prostě se mi k sobě nehodili. Zatímco Carrie byla dost komplikovaná, Aiden byl svým způsobem obyčejný.



Oblíbené modely, které se mi vryly do paměti?




Určitě to byly módní kreace Carrie, což dobře vyjadřuje tato koláž fotek.


A nakonec několik  zajímavostí, které jste možná nevěděli:

- Miranda Hobbes, kterou v seriálu ztvárňuje Cynthia Nixon, je ve skutečnosti blondýna. Na roli v seriálu se musela obarvit na rezavo.

-  Když se Trey a Charlotte dívají skrz okno obchodu Tiffany, nejde o skutečné okno. Tiffany by totiž nesvolil k natáčení uvnitř obchodu, takže se muselo vyrobit falešné. Okno však navrhl člověk od nich, aby bylo vše autentické.

- Určitě si vzpomínáte na proslulý náhrdelník se jménem, který nosí Carrie napříč seriálem. Není tomu však vždy, protože je to symbolika. Když jej má na sobě, symbolizuje to, že se cítí sama sebou.

- V 1. části 6.série Miranda přebaluje dítě a nakonec jí skončí "nadílka" na čele, jde ve skutečnosti o čokoládovou polevu.

- V páté sérii v 8. díle jsou růžové šaty od Carrie velmi zvláštní. Patricia Field je navrhla a udělala tak, aby zakryla těhotenství S.J. Parker. V tomto díle si můžete jejího těhotenství všimnout hned několikrát v nestřežených momentech, byla zrovna v 7. měsíci.





7 komentářů:

  1. Najlepší seriál na svete!!! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Konečně někdo, kdo má seriál rád a nestydí se to přiznat! Děkuji ti za to! Mám seriál (i filmy) také moc ráda a samotnou mě občas překvapuje, jak často se něj dokážu dívat. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za milý komentář, také na filmy koukám ráda, jsou hodně povedené. Kéž by se natočil i další díl, zatím to s ním vypadá slibně :-)

      Vymazat
  3. jé, nejlepší TAG, miluju totiž Sex ve městě :)
    také mám nejradši Carrie, ale i Samanthu kvůli vtipným hláškám a nejlepší chlap
    je rozhodně Pan Božský, hlavně závěrečný díl 6 serié má nejlepší happyend
    "ty si ta pravá, Carrie!" <333

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To toho máme hodně společného, také se mi moc líbí závěrečná scéna. Když se shledají v Paříži, navíc je to podpořeno skvělou hudbou a super atmosférou.

      Vymazat
  4. podla mna to bol naj serial! mi chyba!

    Pozyvam na konco letnu SKIN IN BLOSSOM GIVEAWAY, tu: jeej krasna je! pozyvam na giveaway: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/08/koncoletna-skin-in-blossom-giveaway.html

    OdpovědětVymazat