pondělí 29. září 2014

Brandnooz box - září 2014

Měsíc se s měsícem sešel a je zde opět rozbalování mého oblíbeného Brandnooz boxu. Co si pro nás box přichystal tentokrát?




Když jsem nahlédla do tradičně zelené krabice vycpané slámou, zajásala jsem. Objevují se zde totiž opravdu novinky, které jsem doposud neměla možnost ochutnat. Tak se na ně pojďme podívat..



Bylinkové preclíčky od Bohemia Chips jsem viděla v reklamě a moc mě lákalo je ochutnat. Takže jsem hrozně ráda, že jsem je v boxu našla. V obchodě je seženete za 16,90 Kč.


Ovocná svačinka v kombinaci jablka a maliny je bez konzervačních látek a obsahuje také vitamíny. Ještě jsem neměla možnost ochutnat, takže se opět těším. Stojí 25 Kč. 



Žitný slunečnicový chléb od Penamu Fit den je zdravou alternativou pečiva, neboť je celozrnný. Občas si tyto zdravé chleby dávám, protože opravdu zasytí. Dostala jsem dvě balení, protože jsem si vzala box bez alkoholu. Takže aspoň nemusím kupovat chleba. Je za 20 Kč.



Jerky mě v boxu hodně překvapilo a mile potěšilo, opět jsem dosud neochutnala a jsem strašně zvědavá na jeho chuť. Mám jej s příchutí teriyaki. 


Kousky tuňáka ve vlastní šťávě od Rio Mare se v kuchyni rozhodně neztratí. Rio Mare je moje oblíbená značka, mají opravdu výborného tuňáka. Opět mám dvě balení, takže supr :-) Obyčejně se kupuje v obchodě za 65 Kč, což je celkem pálka. Jsem ráda, že jsem ho našla v boxu.


Cornies kukuřičné s mléčnou čokoládou - dobré na svačinku, když vás honí mlsná. To si nechám líbit, dneska se mi určitě budou hodit. V obchodech koupíte za 22,90 Kč.


To je poprvé, co se objevila v boxu káva v tomto podání (když nepočítám minulou ledovou v plechovce). Zrnková i namletá brazilská káva nedávno pražená. Asi obdaruju rodinu, snad jim bude chutnat :-) Balení 250 g pořídíte za 249 Kč - výrobce CafeGuru.


A jako poslední mi přišla odměna za nasbírané body, které jsem proměnila za křupavé mrazem sušené ovoce mango a physalis. Bylo vynikající, hned jsem snědla celý balíček. Za cenu 49, 90 Kč mi to přijde hodně, jinak bych si ho určitě koupila znovu.

V balíčku mi chybělo víno od Habánských sklepů Müller Thurgau 2013, které jsem v boxu nechtěla. Místo toho jsem dostala dvakrát stejné věci. Možná příště zase zkusím a třeba alkoholické pití daruju, ale už se mi tady válí rok spousta vína..

Habánské sklepy Müller Thurgau 2013

Líbí se vám záříjové vydání Brandnooz boxu? Co byste chtěli ochutnat?



2 komentáře:

  1. Určitě bych ochutnala křupavé mrazem sušené ovoce.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bylo výborné, snědla jsem během několika minut. Škoda, že je to na tak malou porci dost drahé.

      Vymazat