sobota 27. září 2014

FOODMÁNIE - Srpen-září 2014

Vítám vás po delší době u food příspěvku o tom, co dobrého jsem za poslední měsíc snědla. Přes týden se snažím vařit alespoň třikrát do práce a o víkendech chodíme jíst ven. Tyto fotky jsou převážně z našich gurmet toulek, i když se nejedná o žádné extra jídla. Poslední dobou jsem si oblíbila českou kuchyni, společně s přicházejícím podzimem vyhledávám spíš jídla, která zahřejí. Není nad to se posilnit dobrým vývarem nebo poctivou českou klasikou. 





Zastávka u Potrefené Husy, poctivý hovězí vývar s nudlemi a zeleninou a mé oblíbené Chicken Potatoes.


Koprovku jsem si hodně oblíbila, na konci srpna jsem si dala takovou poctivou porci v naší oblíbené restauraci. Nedávno jsem ji vařila také doma.


Klasika, která neurazí. Výborný řízek s kaší. Pokapat si maso citronem jsem se naučila až tady v Praze, ale chutná mi to.


Výborná dobrota, šťavnatá kuřecí kapsa plněná sušenými rajčaty a smetanovým sýrem - made in Potrefená Husa Bohnice.


Plněný paprikový lusk s rajskou a houskovým knedlíkem. Dobrota, kterou nikdy nepohrdnu. A když jsem ji viděla na meníčku v Kobyle, bylo rozhodnuto.


A čím se posilňujete v chladných podzimních dnech vy?


Žádné komentáře:

Okomentovat