neděle 31. srpna 2014

Nákupy bižuterie z Ebay - kamínkový výrazný náhrdelník

Vítám vás u svého 100. příspěvku, který bude opět o mé milované bižuterii, protože jsem dostala zásilku z Číny. Objednala jsem si toho v posledních dvou týdnech relativně hodně, takže čekejte články s podobnou tématikou i nadále. Rozhodla jsem se vám mé nákupy ukázat až po obdržení jednotlivých kousků, myslím, že to tak bude lepší.

Tentokrát jsem neodolala krásnému kamínkovému náhrdelníku, který vypadal na obrázku moc hezky a barevně mi prostě sedl. Vydražila jsem si ho za krásných 32 Kč, jak to mám obvykle ve zvyku. Není větší radosti, než když se vám podaří dobrý kauf :-)

Zde je reálné foto toho krasavce:


Jak vidíte, je opravdu překrásný. Zakoupila jsem jej od prodejce oseasybuy2013 v polovině srpna a za 14 dní byl doma. Jako vždy skvěle zabalený v ochranné bublinkové folii, takže bez sebemenšího poškození. Líbí se mi svou barevností i tím, že je vyroben ze stříbrného kovu. Najít takový náhrdelník na Ebay je celkem kumšt. Spousta z nich je tvořena právě se zlatým řetízkem. 

Překvapilo mě, že je o dost větší, než jsem si ho představovala. Je hodně výrazný, i když ne extra těžký. Na krku se krásně přizpůsobí, není "rozlítaný", protože je pospojovaný dvěma kroužky mezi jednotlivými díly.
Běžně v nabídce prodejců jsem jej neviděla, takže jedině pořádně hlídat, jestli se znovu nevystaví aukce.



1 komentář: