středa 13. srpna 2014

Liebster Award aneb poznejte blogery trošku víc



Přeji vám krásný den,

po delší době mám pro vás nějaký TAG a tentokrát jde o objevování nových blogů prostřednictvím tzv. Liebster Award, na kterou mě nominovala Lucka z Lakomanie. Moc jí za to děkuji a jsem ráda, že se jí můj blog líbí. 

::: Pravidla :::

- poděkuj blogerovi, který tě nominoval;
- napiš o sobě 11 faktů;
- napiš odpověď na 11 otázek, které jsi od blogera, který tě nominoval, dostal;
- nominuj 11 blogerů s méně než 200 odběrateli, kteří odpoví na tvé otázky;


::: 11 faktů o mně :::

  1. Jsem narozena ve znamení Berana a jsem opravdu hodně tvrdohlavá
  2. Mám pejska jménem Chica a je to pražský krysařík
  3. Náušnice sbírám už od základky a poslední dobou kupuji jen náhrdelníky
  4. I když je mi už 26 let, často se cítím dost nedospěle
  5. Zbožňuju španělštinu a často ve snech mluvím pouze španělsky
  6. Když jsem byla menší, hrála jsem závodně volejbal a celkově jsem hodně sportovala
  7. Nesnáším kávu, protože mi je z ní hned špatně, ale Kávenky mám moc ráda
  8. Ráda bych někdy napsala vlastní kuchařku nebo vydala nějakou jinou zajímavou knížku
  9. Mám vždy určité období, kdy se pro něco nadchnu a když to realizuju, tak už mě to moc nebere
  10. Celkem jsem už měla 4 weby, blog je už mým pátým, nejdéle jsem tvořila stránky 11 let
  11. Jako malá jsem chtěla být módní návrhářkou nebo veterinářkou




::: 11 zodpovězených otázek, které jsem dostala od Lucky :::

Co tě nejvíc baví na blogování?
Samotné tvoření článků, jde o velmi kreativní činnost, která mě strašně baví. Člověk má volnou ruku, může si psát o čemkoli. Jsem ráda samozřejmě i za zpětnou vazbu od čtenářů a vždy mě každý komentář moc potěší.

Co tě udělá nejšťastnější osobou pod sluncem?
Když můžu být s lidmi, které mám ráda a kteří mají mě. Nepotřebuji drahé věci, ale prostě být v pohodě a hlavně se nestresovat.

Kdyby ses mohla vrátit do minulosti, do jaké doby by to bylo?

Hodně by mě zajímalo, jaké to bylo za dob králů - např. v období Ludvíka XIV. Ráda bych si oblékla ty nádherné šaty a jen se ta procházela po nějakém paláci a užívala si nicnedělání. Ale asi by mě to brzy přestalo bavit. 

Která značka kosmetiky patří mezi tvé nejoblíbenější? 
Mám ráda hlavně levnou kosmetiku, nejde o jednu konkrétní značku, ale dost věcí mám od britské značky kosmetiky MUA nebo Sleek. Myslím, že se další mou oblíbenou značkou stane Makeup Revolution, protože mají nádherné paletky.

Dáváš přednost keckám nebo podpatkům?

Jednoznačně botám bez podpatku. Jednak v tom neumím chodit a za druhé to hodně ničí nohy. Ctím pravidlo "Hlavně pohodlně". A to platí jak u bot, tak i u oblečení. Nejsem obětí kdovíjakých módních výstřelků.

Máš nějakou "úchylku"? Jakou?

Miluji jídlo, a to fakt hodně. Často jen tak před spaním přemýšlím nad tím, co bych si dala dobrého. A další úchylkou je každopádně bižuterie - pořád si musím kupovat nové kousky a mám jich pořád málo. 

Jaké je nekrásnější místo, které jsi kdy viděla?

Určitě Chorvatsko, miluji tamní průzračné moře a vůni pinií, na které pálí sluníčko. 

Máš někoho ze světa blogerů, kdo tě inspiruje?

Ráda se nechávám inspirovat Péťou LovelyHair, která je asi mou nejoblíbenější blogerkou. Má spoustu skvělých nápadů, úžasně se umí namalovat a také obléknout. Díky ní jsem si koupila žehličku na vlasy Etu Colorino, paletky Sleek nebo zkusila své první rtěnky. Opravdu někdy nestačím zírat, kde bere tolik energie a skvělých nápadů. 

Věnuješ větší pozornost pečující kosmetice nebo té dekorativní? 

Ono to není úplně jednoznačné, ale asi dekorativní kosmetice. Baví mě hlavně paletky očních stínů, kterých mám už celkem hodně a ráda vyzkouším zase něco nového. Ráda experimentuji v této oblasti. 

Jaký máš názor na umělé nehty?

Umělé nehty jsem kdysi vyzkoušela, ale takové ty od Vietnamců, nalepovací a nic moc kvalitní. Já osobně bych je nenosila, ale když někomu nebyly dány do vínku hezké nehty, tak proč ne. Spíš nejsem příznivcem gelových nehtů, navíc jsem četla, že to záření ani není zdravé. Ale proti gustu...

Kdyby sis s sebou měla vzít jedinou věc na pustý ostrov, jaká by to byla?

Tohle je hodně těžká otázka. Možná bych si tam vzala teleport, abych se mohla vrátit zase rychle zpátky do civilizace :-)


::: Nominované blogy :::

Bohužel jsem nedokázala nominovat 11 blogů, protože jen některé z nich mají malý počet odběratelů. A tak sem hodím své oblíbené, které zatím nedosáhly oněch 200 odběratelů a které ráda čtu:

Earrings on a book
My Tiny World of Beauty
Something Sometimes
The decadence of decay


::: Otázky pro nominované blogy :::


  1. Jak nejraději trávíš léto?
  2. Co by sis koupil, kdybys měl k dispozici 1 milion korun?
  3. Co nejraději piješ?
  4. Máš oblíbeného zpěváka nebo zpěvačku? Kdo to je a proč se ti líbí?
  5. Jsi vlastenec? Co máš nejraději na ČR?
  6. Jaký je tvůj blogerský sen?
  7. Sukně, nebo kalhoty?
  8. Na kolik let se ve skutečnosti cítíš? 
  9. Jaké je tvé vysněné povolání?
  10. Co si myslíš o módě nesezdaných párů? Jsi pro manželství, nebo život na psí knížku?
  11. Jaká písnička je tvá nejoblíbenější a co pro tebe znamená?


Žádné komentáře:

Okomentovat