sobota 23. srpna 2014

TAG Zvláštní otázky

Přeji vám pěkný, i když docela zamračený víkend!

Určitě jste si všimli, že příspěvky už nejsou tak často, jak jste byli zvyklí. Začala jsem chodit každý den do práce a už prostě nemám tolik času, co dřív. Ve volných chvilkách se snažím dát dohromady nějaké články, ale řídím se podle toho, co mě zrovna napadne a jestli mám vůbec chuť na psaní. Častokrát nemám prostě ani inspiraci, často ani sílu ještě cosi po večerech ťukat do klávesnice. Ale v hlavě se mi to zrovna rojí nápady a určitě se máte do budoucna na co těšit.

Rozhodla jsem se pro nový koncept blogu, aby měl tak trošku řád. Každý víkend (nebo téměř každý) udělat takový oddechový a zveřejnit buď nějaký tag, nebo něco, co se týká mě. Tento týden mi padl do oka tento tag se zvláštními otázkami. Snad se vám bude líbit :-)


1) Máš nějakou přezdívku, kterou používá jen Tvá rodina?

Když jsem byla menší, říkali mi Bobo. To už se ale mou dospělostí trošku změnilo, i když to mamce někdy ještě ulítne :-)

2) Máš nějaký divný zvyk? 


zdroj foto

Nesnesu, když mám peřinu otočenou knoflíky k obličeji, prostě ji vždycky musím otočit zpátky. Ty knoflíky mi při spaní vadí. Dále musím spát v absolutní tmě, málokdy se mi podaří usnout s rožnutou lampičkou.

3) Máš nějaké divné fóbie?

Jako téměř každý mám strach z výšek, dále mám fobii z uzavřených malých prostor, kde se nemůže normálně dýchat a je tam hodně teplo. Nikdo by mě tak nedostal do páry nebo sauny... Občas mívám i fobie, když je velká spousta lidí na jednom místě, takovým prostranstvím se většinou vyhýbám.

4) Jakou písničku si nejradši zpíváš nahlas, když jsi sama?

Je jich víc, poslední dobou třeba od chorvatské zpěvačky Tajči - Hajde da ludujemo. Vzpomínám na Chorvatsko jak jen to jde..

5) Jaké drobnosti Ti nejvíc lezou na nervy?

Je jich dost, ale zrovna si na žádnou nevzpomínám...

6) Co děláš, když jsi nervózní?

Někdy si nervózně podupávám, prohlížím si ruce, olizuju rty... Třeba při čekání na autobus, kdy pořád ne a ne přijet.

7) Na jaké straně postele spíš?

Na pravé straně. Je mi to tak nějak příjemnější, prakticky vždy si vybírám právě toto místo.

8) Jaký byl Tvůj první plyšák a jak se jmenoval?

Prvním a jediným plyšákem byla moje oblíbená opička Ida. Nebyl to typický plyšák z plyše, ale trošku jiného materiálu.

9) Jakou stranou těla jsi otočená ke sprše? 

Nemáme sprchu, ale jsem vždy otočená čelem.

12) Umíš se svým tělem něco zvláštního, co jiní nedokáží?

Dokážu ohnout palec hodně dolů k předloktí a ani mě to nijak nebolí. Jinak moc ohebná nejsem a ani si jazykem nedosáhnu na špičku nosu, nemám ho tak dlouhý.

13) Co jíš, když máš blbou náladu nebo se cítíš nesvá? 

Čokoládu nebo jinou sladkost. Cítím se potom lépe.

14) Jakou větu nebo frázi neustále opakuješ? 

Říkám často "viš", "týjo". Nebo často vzpomínám na svého pejska, kterému přezdívám Majky. Takže toto slovo padne v mém slovníku častokrát. Na nic dalšího si zrovna nevzpomenu.

15) Jde se spát - co si popravdě vezmeš na sebe?

Klasické pyžamo. Je mi pohodlné a neznám lepší spací úbor.
 


Žádné komentáře:

Okomentovat