pátek 22. srpna 2014

Novinky v mé kosmetické sbírce + prvotní dojmy


Po delší době jsem tady s kosmetickým článkem, protože dekorativní kosmetika mi moc rychle neubývá a nakupuji prakticky jen v nouzi, kdy už mi daná věc dojde. Z těchto nákupů jsem si sama koupila jen jednu věc - tou je řasenka. Zbytek jsem měla přibalen k různým časopisům jako dárek. Pojďme se těmto kouskům podívat více na zoubek...



Jako první vám chci představit krémový oční stín od Dermacolu Moon Touch v tomto bílém perleťovém odstínu. Je pěkné konzistence a celkem pěkně se nanáší, jen je třeba si trošku pohrát s množstvím třpytek, které vám zůstanou na prstech nebo štětečku a následně dobře rozprostřít. Zatím jsem s tímto stínem spokojená a jelikož jsem ještě neměla čest s podobnými produkty (např. od proslulými Color Tatoo od Maybelline), tak si pořád ještě zvykám. Dokážu si tento odstín představit hlavně na zimu, třeba na nějaké tématické "sněžné líčení".

Zprava: Moon Touch oční stíny (Dermacol), gelová tužka na oči v odstínu 3 (Dermacol), tužka na oči I Love Rock (Essence)


Druhým kouskem je gelová tužka na oči stejné značky v odstínu č. 3, což je taková zeleno-petrolejová barvička. Hezky se nanáší a na první "zkus" je dobrá. Uvidíme až při samotném líčení, zda dlouho vydrží. Toto je moje první barevná tužka na oči, proto jsem opravdu zvědavá, jak ji zkombinovat se stíny a celkově s líčením.

Poslední do třetice je černá tužka na oči od Essence I Love Rock, což je opravdu krásně měkká a dobře píšící tužka. Hezky se dá rozmazat do ztracena, takže super i na kouřové líčení. Celkově jsem s ní opravdu velmi spokojená, používám každý den a i když se v průběhu dne trošku ztrácí, je to takové to příjemné ztrácení, které vám vykouzlí onen á la kouřový efekt, nejde o nic násilného a stále tam nějakou tu tužku vidíte. Což se nedalo říct o longlasting vysunovací tužce značky Essence, kterou jsem dopotřebovala (a už se k ní zřejmě nevrátím). Opět byla přibalena k časopisu, resp. k balíčku časopisů Sedmička a Instinkt, který stál 25 Kč a navíc byla právě tato tužka. Takže super kup :-)



Sama jsem si koupila tuto řasenku, která byla ve slevě v drogerii Teta za 69,90 Kč. Jedná se o řasenku značky Rimmel Extra Wow Lash a odstínu extreme black. Má klasický štětinkový kartáček, který je tak akorát objemný, ani moc velký, ani malý. Trošku mě při aplikaci řasenky štětinky škrábou, ale nejde o nic hrozného. Barví opravdu moc dobře, řasy i dost natočí, objem není kdovíjaký velký, ale celkem dostačující. Rychle na řasách zaschne, takže se nemusíte bát nežádoucího obtiskávání. Vydrží mi v klidu 8 hodin, určitě i celý den, teď v tom spíše podzimním počasí. Odličuje se docela dobře, vystačím si s micelární vodou.

Jedinou nevýhodou je, že stejně jako většina řasenek se i tato prodává bez obalu (a tak se mi opět podařilo v drogerii koupit řasenku, která je už o něco starší)... asi mám na to smůlu, protože se mi to stalo i minule. Naštěstí ještě tolik nežmolkuje a snad tedy pár měsíců ještě vydrží. Pokud bych se měla rozhodovat, jestli si ji ještě koupím, určitě bych se pro ni rozhodla znovu. Dobrá řasenka za dobrou cenu, která nadělá spoustu parády.


A co vy a vaše poslední nákupy dekorativní kosmetiky? Našly jste nějakého nového oblíbence?

4 komentáře:

  1. Já pořád z dekorativky něco potřebuju :-D takže i často nakupuju, ale zase na druhou stranu si říkám, proč bych si něco nekoupila, když na to mám peníze a když to všechno využívám.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je třeba si udělat radost, já nakupuju hlavně paletky stínů, těch není nikdy dost. Těším se na novou značku Makeup Revolution, snad brzy otevřou eshop :-) Čekám na to jako na Vánoce.

      Vymazat
  2. Teda, řasenka Rimmel za 69.90.- je opravdu super :-) Z uvedených mám obě oční tužky - Zelená Dermacol je také moje první a dosud jediná barevná tužka, moc jí sice nepoužívám, ale když, tak jsem s ní spokojená. Tu od Essence mám stejnou, akorát 24h, takže ta je dokonalá :))

    Hezký večer,
    skills-of-art.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za komentář. Jsem ráda, že jsi s tou barevnou tužkou spokojená. Snad budu taky, až ji zkusím :-)

      Vymazat