čtvrtek 14. srpna 2014

Nákupy přes Ebay.com - náhrdelník, kabelka a další

Jistě víte, že jsem se před pár dny vrátila z dovolené. A velmi jsem se těšila na příjezd do Prahy, protože mě ve schránce čekaly dva balíčky a jeden ještě na poště. Tuším, co by se tam mohlo skrývat a hrozně se na to těším. O tom už ale v příštím článku. Dnes vám chci ukázat poslední úlovky z Ebay, ze kterých mám opravdu velkou radost. Tentokrát se totiž nejedná pouze o mou oblíbenou bižuterii (hlavně náhrdelníky), ale také nějaké praktické věci.




Jako první vám chci ukázat tuto královsky modrou kabelku, která je maličko lesklá, z kvalitní pevné koženky. Je to dárek pro moji sestru, která si ji moc přála k narozeninám. Stála něco málo přes 200 Kč a je opravdu super. Po minulém fiasku s kabelkou jsem nevěřila, že bych za takovou cenu mohla přes Ebay najít opravdu hezký kousek. Nejradši bych si ji objednala i pro sebe. Má dvě prostorné kapsy, každá z nich se zapíná pouze na druk, uprostřed je menší kapsa na zip. Má asi 32 cm na šířku a 22 cm na výšku a vejde se do ní spoustu věcí. Koupit se dá v mnoha barvách - např. černá, béžová, žlutá, červená, hnědá... Určitě ji doporučuji. Dorazila bleskurychle, asi za necelé dva týdny, takže paráda. Odkaz na kabelku najdete zde.


Dalším kouskem, na který jsem čekala dlouho a hrozně jsem se těšila, je výrazný náhrdelníky starostříbrné barvy s masivními čirými kameny. Určitě ho poznáváte z minulých příspěvků, jen s šedými (grafitovými) kamínky.



Ano, nemohla jsem se rozhodnout, který z nich vzít, takže jsem nakonec musela koupit i tento. Kupodivu jsou oba trošku rozdílné. Tento má masivnější a širší řetízek a kameny jsou více u sebe. To proto, že předešlý měl více těch ozdobných kroužků. Při vyndávání z balíčku jsem byla trošku zklamaná, protože se mi náhrdelník doslova rozsypal a řetízek byl rozpůlený. Naštěstí jde o kousek, který je už takto stavěný - řetízek je totiž složený z menších dílků, které se na sebe tzv. zaklapnou. Stačilo tak použít trošku síly prstů a oba díly do sebe zacvaknout. Opět bylo vše v pořádku a mohla jsem se těšit z opravdu nádherného náhrdelníku. Tento jsem kupovala za plnou cenu a vyšel mě na 65 Kč. Doporučuji ho všemi deseti!


Hodinky se vám v minulých příspěvcích líbily a tak přináším foto naživo. Jsou opravdu moc krásné, sice se trošku řemínek na krajích trošičku loupe, ale nejde o nic hrozného. Jde jen o to, aby se trošku přizpůsobil a zohýbal podle tvaru zápěstí. Ciferník je dobře viditelný, akorát velký, je ozdoben dvěma motýlky s kamínky. Opravdu krásný kousek za 40 Kč, co říkáte? Na hodinky jsem si počkala myslím 3 týdny.


A nebyly by to moje nákupy, aby tady nebyl zase nějaký náhrdelník. Tento je opravdu hodně netradiční, protože je z textilie. Díky tomu prakticky nic neváží a nemůže se stát, aby vás chladil (spousta lidí to třeba u masivních šperků nemá rádo). Je vínové barvy a je se stříbrnými komponenty, které jej trošku víc ozvláštňují. Mám v plánu jej nosit na podzim k jednoduššímu cardiganu a obyčejnému tričku. Kdyby vás zajímala cena, stál mě něco málo přes 30 Kč v aukci. Jeho obvyklá cena se pohybuje okolo 60 Kč a dají se koupit různé barevné kombinace (modrá, béžová, pouze jeden velký květ).


No a tento hadí náhrdelník se mi líbil už hodně dlouho. Když jsem jej viděla v aukci za něco přes 20 Kč, nemohla jsem odolat. Navíc se mi hrozně líbil detail očí, které jsou královsky modré. Náhrdelník je opravdu hodně kvalitní, žádný levný kov. Je super a viděla jsem jen na Ebay i ve zlaté variantě. Přišel mi asi za dva týdny, takže opět rychlovka.


Poslední kousek je pro mě dost netradiční. Jde totiž o ryze spotřební věc, kterou se nemůžu nijak parádit. Spousta z vás je určitě zná - tzv. patěnky do bot. Potřebovala jsem nějaké vycpávky do mokasínek, protože mě na patě strašně dřely. Výrobci bot nějak moc nepřemýšlejí a dělají paty hrozně moc vysoko, navíc s šíleně tvrdým lemem boty. Podobné mokasínky už mám doma, ale tohle nedělaly, takže jsem musela najít řešení. Vím, že se tyto vložky do bot dají koupit i běžně u nás, ale 5 párů těchto mě stálo jen 30 Kč. Takže kdybych jich potřebovala víc, jsou to pomocníci prakticky za hubičku. Bohužel jsem si na ně musela opravdu dlouho počkat, přišly po více jak měsíci, což bylo nejdéle, co jsem na nějaký balíček čekala. Naštěstí jsem se dočkala a jsem celkem spokojená, i když nevypadají stejně jako na obrázku.



5 komentářů:

  1. Krásné kousky, hlavně ten hadí náhrdelník mě opravdu zaujal. Nebyly nějaké problémy se clem nebo poštovným s tou kabelkou? Mně se jednou zasekly boty na celnici a od té doby velké věci radši neobjednávám :(

    www.earringsonabook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Problémy se clem jsem žádné neměla, nešlo o nějaký obrovský balíček a prodejce tam myslím dokonce udal, že jde o dárek. Naštěstí jsem ještě clo nikdy nedoplácela, protože to nepřesáhlo tu stanovenou hodnotu. S botami to je asi jiné... a to byly nějaké dražší boty? U kabelek bych se tolik nebála.. :-)

      Vymazat
    2. No stály asi 8 stovek, ale protože to byl větší balík, zůstaly nám na celnici a musely jsme doplácet nějak 4 stovky :D a jako bonus mi ty boty nakonec byly malý, takže se teď toho objednávání větších věcí bojím :D

      Vymazat
    3. Tak to už bylo přes hodnotu 22 EUR, tak se z toho musela vyměřit daň popř. clo. Když si člověk dává pozor na celkovou částku, tak to je v pohodě, zatím jsem nakupovala za 22 dolarů nejvíc. Ale chápu, že už se bojíš něco většího objednat, ty boty by mě teda dost naštvaly.

      Vymazat
  2. všetky kúsky sú pekné, ja som ešte cez ebay nenakupovala,ale tá kabelka ma trošku sklamala, na obrázku vyzerá lepšie
    www.gummybaum.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat