sobota 30. srpna 2014

I Love Bijou TOP oblíbenci - srpen 2014

Přeji vám pěkný den, prázdniny se školou povinným pomaličku krátí a proto je tady další část oblíbenců, tentokrát za měsíc srpen. Je neskutečné, jak ten čas letí... Tak půjdu rovnou na to.

BIŽUTERIE


Největším oblíbencem se stal tento náhrdelník z New Yorkeru, který jsem pořídila minulý rok ve slevách v Drážďanech. Hodí se ke všemu, třeba i k obyčejnému barevnému tričku. Není vůbec těžký a krásně ozvláštní každý outfit. Nosila jsem jej v kombinaci s černým svetříkem. Na podzim ho určitě ještě vynosím, protože nastává doba sychravého počasí a tmavých barev...




A dalším oblíbencem jmenuju tento motýlkový náhrdelník. Měla jsem ho v srpnu poprvé na sobě, v kombinaci se zeleným tílkem. Vypadá perfektně, je to typ kratšího náhrdelníku, který je výrazný, ale přesto nějak moc nestudí na těle. Toto byla opravdu super koupě, za 30 Kč nadělá spoustu parády.


HUDBA

Až téměř na konci srpna jsem si mohla poslechnout svého nového oblíbence v sekci písniček. Je to nový singl - duet Laury Pausini a Thalíe Sino a Ti. Je to strašně chytlavá a krásná písnička, pouštím si ji stále dokola...



Z těch rychlejších hitovek u mě vedla Clean Bandit - I Rather Be, což není žádná novinka, ale prostě jsem ji měla puštěnou pořád. Mám ráda ty housle a svižnost.




FILM/SERIÁL


Na konci měsíce začali znovu dávat v TV Ulici, takže jsem koukala hodně na ni. Občas jsem si pustila také seriál Svatby v Benátkách. Jinak mou výplní volného času bylo sledování mých oblíbenců na YouTube, které mám v odběrech.

JÍDLO A PITÍ



O víkendu místo vaření si vždy zajdeme někam do restaurace, aspoň v sobotu. Ale kolikrát nás nabídky restaurací zklamaly, tak jsme zašli párkrát i na čínské nudle. A chutnaly mi, i když porce mohla být větší. Normálně fast foody nevyhledávám, ale pro jednou proč ne.

Srpen byl ve znamení nových receptů, zde na blogu jsem vám dávala recept na Karlštejnský jablečný koláč, který byl opravdu výborný. A zkusila jsem také další novinku, cuketový nákyp alias Dráteníka podle E-kuchařky (recept zde). Mám ráda videorecepty, paní z E-kuchařky už sleduju pár let a vždy mě ponoukne uvařit něco zajímavého. Znáte ji také?




RADOSTI


Nejde nevzpomenout na úžasnou dovolenou v Chorvatsku, kde jsem zapomněla úplně na všechno a nerada jsem se vracela zpátky. Už teď spřádám plány na tu další dovolenou, která bude snad zase u moře...

Navíc hned po dovolené jsem začala chodit do nové práce, kde jsem opravdu moc spokojená. Takže další důvod k radosti.


Jak jste prožili druhý prázdninový měsíc vy? Jaká písnička se líbila nejvíc vám?


2 komentáře:

  1. ten první náhrdelník je úplně překrásný <3 já ted dokola poslouchám Magic in the summer od Calvina Harrise :)
    skvělý článek a máš pěkný blog, takže odebírám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Summer od Calvina Harrise je taky pěkná. Děkuju moc, každý nový čtenář mě hrozně těší :-)

      Vymazat