pátek 29. srpna 2014

Rozbalování "nápojového" Brandnooz boxu - srpen 2014

Je tady další konec měsíce a s ním opět Brandnooz box, který pravidelně přináší novinky do našich ledniček a spíží. Červencový box jsem si bohužel neobjednala, protože jsem byla na dovolené, o to víc jsem se těšila na toto vydání. A jaké jsou mé pocity z balíčku? To se dozvíte právě v tomto článku.


Balíček jsem dostala nakonec neplánovaně až v pátek odpoledne, hlavně kvůli velké vytíženosti PPL, kterým teda vůbec nezávidím. Moc mi to ani nevadilo, protože jsem v intervalu od 17 do 21 hodin dostala svůj box asi do 3/4 hodiny. O to větší radost jsem měla, když jsem si pro něj už přišla.

A dala jsem se do rozbalování...



Jako první jsem popadla z boxu tyto trojúhelníčky z kukuřice s příchutí mořské soli značky Chio. Na trhu jsou od června 2014 a balíček 60 g se prodává za 24,90 Kč. Není to pro mě nic nového, prostě klasické kukuřičné chlebíčky od Racia se solí. Ničím mě to nepřekvapilo a za tu cenu bych si to asi nekoupila.


Koření od Kotányi mám ráda a můžu díky Brandnooz ochutnat uzenou papriku, kterou jsem ještě nikdy v kuchyni nepoužila. Jsem za ni ráda, je to jedna z položek, která se mi v boxu opravdu líbí. Balíček stojí 19,90 a je k dostání už od dubna tohoto roku.


Novinka od Orionu - křehká Delissa za 7,90 Kč. Jde o čerstvou novinku k dostání v obchodech od srpna. Dostala jsem mléčnou variantu, tak jsem na ni docela zvědavá. Normálně tyto oplatky s mléčnou náplní nevyhledávám, ale proč ne.


Patifu paštiku už jsme mohli jednou v boxu ochutnat, já v bylinkové variantě. Tehdy mi docela zachutnala a tak jsem ráda, že ochutnám i tuto variantu. Trošku mi vadí, že jde o stejný výrobek, byť s jinou příchutí.. V tom by se Brandnooz mohl trošku zlepšit a nezařazovat stejné věci... Stejně jako tomu bylo s karamelovými sušenkami. Stojí 27,90 Kč.


Avanti Spritz nebude zrovna mým šálkem čaje, protože alkoholu neholduju a nesnesu ho. Tak asi někoho podaruju... Jde o hořkosladký alkoholický namíchaný koktejl a stojí 79,90 Kč.


Další pití v boxu, tentokrát mexický džus Jumex, mám jej ve variantě meruňka. Stojí 22 Kč a zakoupíte je na www.mexickedzusy.cz Docela mě zajímá, jak to bude chutnat. 


Jako další tady máme džem, opět od firmy Schwartau, která má opravdu dobré, ale docela sladké džemy. Toto je červnová novinka s příchutí višeň a tropické ovoce maracuja. Opět netradiční chuť, i když jsem ještě nestačila spotřebovat ani ten předchozí džem višeň-marcipán. 


Pivo s příchutí, i když nealkoholický. Opět nebudu hodnotit, protože pivo nepiju. Ale milovníkům piva nebo těchto míchaných nápojů to přijde vhod, i když se moc o novinku nejedná, už je na trhu více než rok. Stojí 17,90 Kč.


Funkční nápoj se už v boxu také objevil.. tady je varianta 24 detox. Ten minulý mě doslova zklamal, šlo o cosi chemického a vůbec ne dobrého, takže moc nemám chuť zkoušet i toto. Ale tak třeba tento nápoj jednou najde svůj pravý čas...


A aby těch "pitíček" nebo málo, všechny výrobky uzavírá ledová káva od Nescafé - příchuť Latte Macchiato. Kdybych neměla nesnášenlivost kávy, tak bych i ochutnala, jenže bohužel.. Nechci riskovat zažívací problémy. Takže také nejspíš podaruju...

Když to všechno srovnám, tento box se mi zrovna dvakrát do noty netrefil. Obsahuje především nápoje, jsem ráda za koření, chipsy (při chvilce chuti), meruňkový džus, tofu paštiku a Delissu. Ostatní bych nahradila něčím jiným a pro mě zajímavějším... I když se nemůžou zavděčit všem, to je jasné :-)


Co říkáte vy na toto vydání boxu?


6 komentářů:

  1. Přijde mi, že je tam vážně hodně pití. Zaujal mě džem a meruňkový džus :-)

    Hezký den, skills-of-art.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten meruňkový džus byl super, moc mi chutnal :-)

      Vymazat
  2. Taky mi včera došel a mám hroznou radost ze Spritzu a paštika byla výborná. Těším se i na tu detoxikační vodu.

    Kdyby ses chtěla zúčastnit soutěže o kosmetiku a parfémy, právě jedna probíhá u mě na blogu:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta detoxikační voda je pěkně hnusná, cítím v tom hroznou umělinu. Navíc už to jednou v boxu bylo.. hodně bych se divila, kdyby to někdo běžně pil.

      Vymazat
  3. Celkem nabušený balíček:) Ty trojúhelníky kukuřičné od Chio jsem si právě teď koupila v Hrušce, stály 19 Kč, už to mi přijde moc, jelikož v balíčku byla tak čtvrtina obsahu... Takže 25 Kč bych za to fakt nedala, ale tyhle slané věci miluju, takže mi to moc chutná. No snad se někdy odvážím nějaký box koupit, zatím nevím nevím..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu, za tu cenu jsou dost drahé. Pár kousků do pusy a už je po balíčku... Boxy odebírám od začátku a jsem za to ráda, i když ne vždy se tam najdou zdravé věci. Právě kvůli Brandnooz jsem si docela navykla na brambůrky a bylo těžké je přestat jíst :-)

      Vymazat