úterý 26. srpna 2014

Mini výhodné nákupy v Tesco


Vítám vás u tradičního nakupovacího článku, který je z minulého víkendu. Zajeli jsme si do většího Teska kouknout na nějaké to oblečení, ale bohužel jsme nakonec z tohoto sortimentu nic nepořídili. Zato v doplňcích jsem se docela vyřádila, našla jsem tam z toho mála pár kousků, které určitě využiju.


  • Jako první jsem si koupila tzv. falešný drdol z umělých vlasů. Barva je prakticky totožná s barvou mých vlasů, takže jsem moc ráda. Tento drdol je elastický a používá se jako klasická vycpávka ve tvaru drátěnky. Původní cena byla 149 Kč, já jsem tento doplněk koupila ve slevě za skvělých 24 Kč. Už jsem měla možnost si drdol vyzkoušet a jsem naprosto spokojená :-) 
  • Potom jsem se dívala také po náušnicích, ale těch už tam moc nezbylo. Přece jen šlo o zbytkové kousky. Vybírala jsem hlavně takové, které určitě využiju. A našla. Koupila jsem si klasické malé náušničky s kamínky, které mi skvěle půjdou k oblečení. První jsou kamínky ve starozlaté barvě a druhé ve světle modré. Oboje mě vyšly na 24 Kč.
  • Jako poslední jsem si do sbírky našich DVD vybrala film Lov lososů v Jemenu, který jsem ještě neviděla. Občas takhle s přítelem obcházíme Datarty nebo jiné obchody, kde se dá natrefit na levná DVDčka. Třeba mě film mile překvapí a bude se líbit. Podle žebříčku na CSFD má film 70 %. 


Znáte zmiňovaný film? Líbil se vám?

8 komentářů:

  1. Wow, ten donut vypadá dobře :) alespoň nemusíš mít strach jestli Ti někde nečouhá drátěnka :) Já jsem si ho koupila také ten obyčejný ale v NY za 109,- což mě teď teda pekelně štve :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-) Normálně se po těchto doplňcích nějak nekoukám, tak jsem ráda, že jsem ji tam objevila. On stojí docela dost v těch řetězcích, ale v Kiku se dá taky koupit za 20. Nebo pak na Ebay, jsou tam různé velikosti.

      Vymazat
  2. Ten donut vypadá skvěle. Ten můj se mi začíná dost rozpadat, tak se budu muset mrknout po novém a ta cena je bezkonkurenční :)

    Radu UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus se podívat v Tesku, třeba tam ještě nějaký bude ve výprodejovém stojánku :-)

      Vymazat
  3. Cena "drdolu" je super! :-) Já si ho dovezla (a ještě dalším 3 kamarádkám :-D) z Anglie z Primarku za 1 libru v době, kdy byl v Česku akorát v Claires za něco přes 2 stovky? Je to fajn věcička :-) Film jsem také neviděla, tak kdyžtak napiš, jak se líbil :-)

    Měj se hezky, skills-of-art.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj. Ten drdol je skvělý, já mam typickou "drátěnku" už dva roky z Primarku. Ale tohle by se mi taky líbilo... :) Zvu Tě k sobě na Giveaway. :)
    GIVEAWAY Nicole Menette ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, taky jsem zkoušela tu klasickou drátěnku, tato je taková přirozenější a vypadá jak opravdové vlasy. A díky za pozvání :-)

      Vymazat
  5. Ty jo ten film vůbec neznám, budu ho muset omrknout ;).
    LenaČerge

    OdpovědětVymazat