pondělí 25. srpna 2014

H&M v podzimním šatníku - kousky, kterými nezruinujete svou peněženku

Jistě jste si stačily všimnout, že léto nás už nejspíš opustilo a předpovědi počasí jsou neúprosné - prostě už nastal podzim. Nevím jak vy, ale já už pomaličku přemýšlím nad tím, co budu nosit právě v následujících chladnějších měsících. Inspiraci hledám všude kolem sebe, často se však inspiruji přímo na stránkách konkrétních módních řetězců.

Poslední dobou jsem si docela oblíbila obchod H&M, přijde mi, že tam mají docela dobré základní kousky a navíc nejsou drahé, ani když jsou za plnou cenu. I když, já nakupuju prakticky jen ve slevách. Ale když není zbytí, tyto praktické věci zde najdete opravdu za levno -  trička za 129 Kč, zapínací svetříky za 299 Kč, navíc v mnoha barvách. To jsou kousky, které můžete dobře kombinovat a prakticky nikdy nevyjdou z módy.

Já jsem však koukala především na věci, které mi ještě v šatníku chybí. Především jde o barvu khaki, která je pěkná, ale musí se umět dobře zkombinovat. Docela mě zaujala tato skladba následujících kousků:



1. Melírovaný cardigan mě zaujal hned na první pohled. Není totiž jen tak ledajaký a na rukávech je ozvláštněn koženkou. Myslím, že jde o hodně dobře kombinovatelný kousek, vhodný hlavně k pohodlným úzkým džínám.

2. Kalhoty v khaki barvě bych také brala. Je to barva, kterou ve svém šatníku aktuálně postrádám, i když jsem kdysi měla takovou vojenskou bundičku a stejně tak sako. V posledních letech jde o docela trendy barvu, vzpomeňme např. na parku, která se bude nosit určitě i tuto sezónu.

3. Velkou kabelu sháním už dost dlouho. Buď mi přijde moc přeplácaná (většinou), nebo je ze špatného materiálu. Chci nějakou, která bude splňovat spoustu kritérií, zatím jsem však takovou nenašla. Tato je moc hezká, i když nevím, jestli se dá zapnout zipem a není jen na druk (to není moc vhodné kvůli všudypřítomným lapkům v metru). Když jsem se dívala nedávno u Vietnamců, měli kabelky ve stejné cenové relaci..


Co vy a vaše "zásobování se" na podzimní měsíce? Nakupujete rádi v "háemku"?




Žádné komentáře:

Okomentovat