pondělí 18. srpna 2014

/Unboxing / - rozbalování balíčků z Ebay


Jsem tady s dalším rozbalovacím článkem, protože vím, že je máte rádi. Tentokrát půjde o trošku podrobnější rozbalování, protože jsem při rozbalování popadla foťák a nafotila produkty na první dojem.
Ve schránce mi přistály dva balíčky a pro jeden jsem si šla na poštu. Tušila jsem, že se tam bude schovávat klenot, na který čekám už relativně dlouho. A konečně jsem se dočkala. Tak pojďme tedy společně rozbalit balíčky a odhalit jejich tajemství.







V prvním z balíčků jsem našla krásný motýlkový náhrdelník s kamínky uprostřed, který jsem si vydražila před 14 dny v aukci asi za 35 Kč. Je opravdu moc hezký, bez kazu. Koupila jsem jej od prodejce populargirls.




Druhý řetízek je opět z aukce, a jelikož se ségře moc líbil, tak jsem jí ho koupila asi za 56 Kč. Je v takovém tom tmavém kovu zdobený kamínky a dole kulatými korálky. Vypadá krásně a přesně podle obrázku. Přišel opět velmi brzy, za 14 dní od zaplacení. Nakupovala jsem od prodejce 2010s-beads, se kterým mám z minulosti dobré zkušenosti.



A jako poslední jsem rozbalila tento skvost - mohutný dlouhý náhrdelník, který je celý z perliček. Na Ebay bylo jen pár kusů těchto maxi statement necklaces a já jsem si jej vydražila asi na čtvrtý pokus. Vždy se částka vyhoupla hrozně vysoko, a to jsem dát rozhodně nechtěla. Až jednou prostě nebyli v době skončení akce lidi na netu a podařilo se mi jej získat za 150 Kč. A rozhodně koupě nelituji. Jde o opravdu extravagantní kousek, který upoutá pozornost.

S čím byste kombinovaly poslední kousek - perličkový náhrdelník?


7 komentářů:

  1. Děkuji za návštěvu a milý komentář :) Z Ebay objednávám často, jen poslední 2 kupy se úplně nepovedly. Ani jedny šaty nesedly. No co, zdobí mi pokoj na ramínku a když se dokopu, třeba je i jednou nafotím a hodím na nějaký prodej :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S oblečením je to na Ebay těžké, proto jsem si ještě nic na sebe neobjednala. Na mě by tam byla velikost tak 5XL, jestli vůbec... :D

      Vymazat
  2. Tak ten poslední náhrdelník je vážně moc hezký. Jelikož je dost dlouhý a výrazný, tak bych ho kombinovala s jednobarevným topem nebo halenkou ;-)

    Radu UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám skoro stejnou radost, když něco přijde Tobě, jako když něco přijde mně :D... krása!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě moc těší, že máš taky radost :-) Jsem ráda, že se líbí.

      Vymazat
  4. Teda, tak to jsou parádní úlovky :-)
    Jinak ebay je mor asi pro všechny :-D to je furt něco :-)
    Zase se tam dá ale skvěle ušetřit

    nail polish - nail art blog Mikrosvět by Ellen

    OdpovědětVymazat