sobota 9. srpna 2014

FOODMÁNIE - Červenec 2014

Přeji vám pěkný víkend,

zatímco já už se pomalu loučím s Chorvatskem, přicházím s rubrikou zabývající se čistě tím, co jsem v daném měsíci dobrého snědla. Snad se koukáte rádi na jídlo tak jako já, vždy se mi při pohledu na fotku sbíhají sliny. Tentokrát půjde o jídla většinou z restaurací, protože jsem ve vaření extra neexperimentovala (až na nepodarek Dalmatina a naopak výbornou záležitost kuřecí v jogurtu).

Užívejte druhou polovinu prázdnin, případně dovolenou, pokud vás ještě čeká. Budu se na vás těšit v dalším článku, tentokrát už v reálném čase a nejspíš i s fotkami z Chorvatska.

Mějte se hezky,

dajens


Víkendová pohoda v restauraci a jedna dobrota - vepřové steaky s houbovou omáčkou a opečenými brambory. Škoda jen, že kuchaři ujela ruka se solí. 



Jednoduchá hrášková polévka bez zbytečného zahušťování. Přidala jsem koření do polévky od Grešíka. Tuto polévku bych mohla jíst prakticky furt :-)


Rychlovka z nouze - 95% šunka z Lidlu pokrájená na čtverečky, zalito omáčkou Dolmio z červnového Brandnooz Boxu. Dochuceno kořením na špagety od Grešíka. Stačí posypat sýrem. Nečekala bych, že to bude tak dobré.


Proč si nedopřát raz za čas nějakou tu českou klasiku. V Kobyle měli opravdu vynikající svíčkovou.



Ryze letní záležitost do tropických dní. Domácí křupavé kuřecí nugetky se salátem s jogurtovo-česnekovým dresingem. Lepší salát jsem v restauraci nejedla, skvělé a lehké jídlo, které mě kupodivu dost zasytilo.



Hamburger s výtečným masíčkem s domácí bulkou a karamelizovanou cibulkou byl gurmánský zážitek. K tomu domácí hranolky, které byly naprosto vynikající. Aneb znovu naše oblíbená restaurace Bonaccia.

A co dobrého jste jedli v červenci vy? 

2 komentáře:

  1. Pri tej polievke som myslela,že je to brokolicová. Skúšala si už? Ja ju mám veľmi rada,aj keď brokolicu samu o sebe vôbec nemusím.Ale takej krémovej,brokolicovej polievky s praženým chlebíkom neviem povedať nie :)

    http://buckovapa3cia.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Brokolicovou dělávám taky, je výborná a rychlá. Máš pravdu, je hrozně dobrá a určitě jedna z mých nejoblíbenějších :-)

      Vymazat