úterý 5. srpna 2014

I Love Bijou Collection - dlouhé náhrdelníky

Připravila jsem pro vás článek, ve kterém vám představím pár kousků ze své bižerijní sbírky. Spoustu z nich jsem vám už ukazovala, ale zrovna tyto jste myslím ještě nezahlédli. V tomto příspěvku se zaměřím především na dlouhé náhrdelníky, které mám zrovna v létě nejraději. Pojďte tedy nahlédnout do mé sbírky..

Zoubky mám ve velké oblibě. Mám jich víc a v letních horkých dnech ráda nosím hlavně světlou variantu. Dá se zkombinovat prakticky s čímkoli, jde o velice univerzální kousek. Kupovala jsem jej v New Yorkeru za 79 Kč asi před 3 lety a od té doby je to můj oblíbenec č. 1. Černý zoubek jsem si koupila asi minulý rok ve velkých výprodejích bižuterie Six, má tzv. hadí řetízek ve zlatém provedení. Ráda jej kombinuji se svou oblíbenou kabelkou a k jednoduchému tílku. Byl jen za 30 Kč.


Dlouhý náhrdelník se zlatým vzorem jsem hodně dlouho skladovala bez povšimnutí. Až teď jsem ho "vyvenčila". Je pestrobarevný, takže se hodí téměř ke všemu a navíc se mi hrozně líbí ten vzor. Byl v loňských výprodejích, opět jen 30 Kč. A další zoubek ve sbírce je tento oranžový se zlatým kováním. Tento stál už víc, myslím že 90 Kč a je zase ze Sixu. Ve sbírce mi zatím jen tak leží, protože mi nějak barevně neladí.


Několik let ve sbírce mám tuto sovičku, tehdy ještě ta mánie vůbec nebyla, jako tomu je v posledních letech. Kupovala jsem ji v Kiku a měli poslední kus, byla za 60 Kč a ráda si ji občas vezmu jako doplněk. 


Další dlouhý náhrdelník, s krásným červeným kamenem. Opět z výprodejů za 30 Kč, kupovala jsem jej v Takku. Zatím jsem si jej ještě k ničemu nevzala, ale už mám v hlavě možnou kombinaci s oblečením.


Tento zajímavý a pestrý náhrdelník se skleněnými korálky jsem dostala od ségry. Je hodně výrazný, takže je třeba jej opatrně kombinovat. Je moc krásný a těším se, až si ho jednou vezmu.


Posledním kouskem, který vám v tomto článku představím, je tento pestrobarevný přívěsek na dlouhém řetízku. Je hodně výrazný a plastový, takže skoro nic neváží. Přihodila jsem jej do košíku při velkých výprodejích v H&M, kdy jsem pobrala skoro všechno, co mi padlo pod ruku. Stál mě 15 Kč, takže i kdybych si jej měla vzít jen jednou, tak to stojí za to.

To by bylo pro dnešek všechno a já se budu na vás těšit při dalším článku, třeba z jiného soudku.

Také čekáte na velké slevy bižuterie, nebo jste ochotni si koupit hezký kousek za plnou cenu? 

4 komentáře:

  1. krasne kusky :) a ja vzdy cakam jedno euro je idealna cena :)))

    Pozyvam ta na DERMACOL giveaway, tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/07/letna-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne !!! Najviac sa mi páči ten posledný náhrdelník,je strašne krásny a svieži-ideálny na leto a za tú cenu..;)

    http://buckovapa3cia.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsem ráda, že se sbírka líbí. Máš pravdu, ten poslední je takový hodně pestrý :-) Jen ještě nevím s čím ho dobře zkombinovat.

      Vymazat