neděle 3. srpna 2014

Můj letně naladěný playlist

Asi se shodneme na tom, že v létě se ještě lépe poslouchají pěkné a rytmické písničky. Také každý rok obměňujete svůj playlist v iPodu či mobilu na letní pecky? Saháte po nějakých ověřených, nebo objevujete nové?




Dnes to budou tipy na písničky, které si hodím do playlistu na letošní dovolenou a budou mě doprovázet na cestách. Šestnáct hodin jízdy není zas tak málo, takže se potřebuji pořádně zabavit. V těchto dnech už ležím někde na pláži a tento i další příspěvky jsou přednastaveny, abyste měli co číst.



Jelikož moc nejsem na hudbu, která se hraje běžně v rádiích, tak vždy zapátrám do vod YouTube a ráda objevuji nějaké nové inteprety. Toto je hitovka několik let stará, ale rytmická a tak skvěle letní.



Moje oblíbená písnička už spoustu let, i když rumunštině vůbec nerozumím. Škoda, že se Elena dala pozdě na mainstream á la Inna a nepokračovala v těchto písničkách s latino nádechem.



Další španělská, no jo. Ale tohle je prostě jasná letní pecka - Jennifer Lopez, Ricky Martin a rapper Wisin.




V posledních dnech mi hraje v pokoji právě tato písnička - hodně povedený šestiminutový mix se super melodií. Úplně z ní sálá pohoda, nezdá se vám?



A u Jennifer Lopez ještě zůstaneme, oblíbila jsem si singl First Love, je to přesně ten styl, který mi u ní sedí a ráda si ji zpívám. Kdyby na novém albu byly všechny písničky tak super, hned bych si ho pořídila.




Hodně mě překvapila písnička Celeste, melodická, zajímavá. I když není letní, přihodím si ji ráda do svého playlistu.



Fanny Lu mám ve svém mp3 přehrávači už spoustu let, ale vždycky se k ní ráda vracím. Každé její cd se mi líbí a i písnička No Estás Conmigo. Je z alba Felicidad y Perpetua z roku 2011.


Jaké písničky budete mít při svých cestách ve sluchátkách vy?


Žádné komentáře:

Okomentovat