čtvrtek 31. července 2014

Nákupy bižuterie z Ebay - recenze

Přeji vám krásný den,

už jste si asi všimli, že jsem blázen do bižuterie (název mého blogu zcela odpovídá). Minulý týden jsem se dočkala dalších věcí, které mi přišly z mého oblíbeného Ebay, a ráda bych vám popsala své dojmy.

  
Začnu tím horším a to je řetízek s přívěskem ve tvaru klíčku posázeným kamínky. Jak vidíte z fotky, přívěsek má na sobě černé stopy, navíc náhrdelník je z tmavšího "zlata", než samotný přívěsek. Tohle je moje druhá negativní zkušenost z Ebay, naštěstí.


Vidíte, že foto prodejce vůbec neodpovídá, řetízek je úplně odlišný, navíc mělo jít o dlouhý náhrdelník. Což teda není, klíček je maličký a nejedná se o náhrdelník, ale spíš klasický řetízek. Čekala jsem opravdu nějaký dlouhý náhrdelník s masivním klíčem. Prodejce neudal žádné rozměry, což je taky kámen úrazu. Dejte si na to pozor, abyste nebyli taky tak zklamaní.

Ale neházela jsem flintu do žita. Kontaktovala jsem prodejce s tím, že nejsem spokojená, neodpovídá popisu a obsahuje výše zmíněné černé flíčky. Prodejce se mi ozval prakticky za den a nabídl mi kompenzaci asi 14 Kč. Přistoupila jsem na dohodu, že za udělení pozitivu mi nabídnu tuto formu finančního odškodnění. Asi za hodinku mi přišel email, že mi byla na PayPal poslána částka cca 30 Kč. Nakonec mi tedy prodejce vrátit celkovou částku, což je super. Náhrdelník se dá běžně nosit a mám jej prakticky zadarmo, i když s pár vadami. 

Proto se nebojte ozvat, když nejste spokojeni. Vše je jen o domluvě. Také už se nebudu příště bát a budu se snažit všechno s prodejcem vykomunikovat. Kdybych tohle uplatnila i u kabelky, určitě bych ji měla alespoň o polovinu levnější. No ale co už, příště budu chytřejší.



Druhým příchozím náhrdelníkem se veškeré mé špatné rozpoložení a menší rozčarování z klíčkového řetízku rozplynulo. Protože jsem byla stoprocentně nadšená, Výborná kvalita, krásný masivní náhrdelník se skleněnými kameny zabarvenými do šeda. Je naprosto perfektní a ta cena je ještě lepší - věřili byste, že jsem za něj dala stejnou částku jako za ten klíčkový? 30 Kč.. Jeho běžná cena se pohybuje od 80 Kč výš.

Náhrdelník dorazil za neskutečné dva týdny, takže naprostá rychlovka. Perfektně zabalený proti jakémukoli otřesu do bublinkové folie. Asi se nedivíte, že už po x-tém nákupu na Ebay těchto skvostů nakupuji v běžném obchodě jen málokdy...


2 komentáře:

  1. ahoj :) Nominovala jsem tě na TAG Liebster award na svém blogu. Byla bych ráda, kdyby ses také zúčastnila :) Pravidla a otázky najdeš zde:
    http://lakomanie.blogspot.cz/2014/07/liebster-award.html

    OdpovědětVymazat
  2. wow same krasne veci!

    Pozyvam na DERMACOL giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/07/letna-giveaway.html

    OdpovědětVymazat