čtvrtek 17. července 2014

Velké nákupy náhrdelníků z Ebay - recenze

Propadla jsem nákupům na Ebay, musím se přiznat. Na konci června a začátkem července jsem hodně nakupovala, do zásoby. Teď jsem si sice dala menší stopku, ale když objevím nějaký krásný kousek za 30 Kč, nelze odolat. Navíc jsou všechny tyto částky bez poštovného..

Přináším vám veliký rozbalovací článek s bižuterií, která mi v těchto dnech přišla do schránky - resp. s náhrdelníky. Dodání se mi zdá čím dál rychlejší, některé kousky jsem měla doma již za 12 dní, no není to super? Navíc vše dorazilo až z daleké Číny.

Už kdysi jsem vám ukazovala nákupy na Ebay, mezi kterými byl i tento límeček posázený zlatými korálky a korálky se štrasovými kamínky. V pořádku mi dorazil domů a ráda bych se s vámi podělila o své dojmy.





Náhrdelník jsem objednávala 28.6. a přišel mi do schránky v pátek 11.7. Prodejce beautywithfashion avizoval dodání Standard, což se také stalo - za dva týdny jsem měla zboží doma. Vypadá přesně jako na obrázku, korálky jsou našity na filcovém podkladu a zapínání je na klasický řetízek stříbrné barvy. Nedá se už prodloužit, ale není mi ani moc krátký, ani dlouhý, prostě akorát ke košili nebo nějakém tričku.

Je docela extravagantní, ale moc hezký. Vydražila jsem si jej v aukci za 35 Kč a za tu cenu je úplně skvělý. Kousek, který jen tak neuvidíte.

Pokud se vám zalíbil, stále si jej můžete koupit. Jeho obvyklá cena se pohybuje okolo 100 Kč. Nejlevněji jsem jej našla zatím zde.




Dalším náhrdelníkem, který mi nedávno přišel, byl tento "límečkový" zlatý s perličkami. Zapínání bylo trošku pokažené, takže jsem nahradila novým. Nechtěla jsem to reklamovat, jelikož šlo o náhrdelník za pár korun a když už vyrábím bižuterii, nemám problém si cokoli spravit.

Vypadá prakticky stejně jako na obrázku, jen je ta zlatá o něco výraznější. Je moc hezký a těším se, až jej k něčemu hezkého zkombinuji.

Ke koupi je zde, je znovu také v aukci, stačí jen dobře hledat.



Když jsem uviděla tento náhrdelník v "aztéckém stylu", za 35 Kč úplná paráda, je hodně kvalitní, masivní, určitě mi nezčerná, protože je z tzv. starostříbra. Je úžasný a rozhodně se stane jedním z mých nejoblíbenějších kousků. Přišel mi asi za dva týdny, takže rychlovka.

Koupit si jej můžete ihned tady



Posledním kousek je tento geometrický, který se jeví na obrázku víc do fialova, ale barvu má růžovou, ne tak korálovou jako na původním obrázku prodejce. Je krásný, na jednom z kamenů je sice kápnuté lepidlo, ale to mi nevadí, nejde to vidět. Skládá se z jednotlivých dílů, myslela jsem si, že je napevno, musíte si ho na těle trošku uzpůsobit, pak pěkně drží. Stál 26 Kč a přišel mi opět tak za 12 dní, takže paráda.

Náhrdelník si můžete koupit tady, popřípadě si počkat na nějakou aukci.



Konečně jsem se dočkala tohoto nádherného náhrdelníku, na který jsem se těšila úplně nejvíc. A nezklamal mě. Je skvělý, krásně třpytivý a kvalitní. Rozhodně super koupě. Objednávala jsem na konci června a přišel teď, takže doba dování cca 3 týdny.

Ke koupi je např. zde



Posledním příchozím náhrdelníkem je tento, přála si ho sestra, takže jsem ho objednala jí. Musím říct, že bych si ho sama ráda nechala, protože je moc krásný. Stál asi 60 Kč a najdete jej na Ebay v různých barevných variantách. Přišel asi za 16 dní, také rychlovka.

Zakoupit jej můžete tady.


To by bylo z nákupů bižuterie pro dnešek všechno, ještě mi nějaké mají přijít, takže se těšte snad za týden na další recenze. Mějte se hezky a budu ráda za komentáře, jestli jste si koupili taky nějakou bižuterii.

4 komentáře:

  1. Vypadají všechny pěkně :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Veľmi pekné náhrdelníky, všetky by som brala! :)

    vladiesblog.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne si si vybrala, hlavne tie posledné 3 sa mi páčia najviac. :)

    OdpovědětVymazat