pátek 4. července 2014

Objednávka bižuterie z Ebay 2. část

Nebyla bych to já, abych zase nenakupovala na Ebay. A opět náhrdelníky. Musela jsem si udělat radost, protože jsem se dozvěděla radostnou zprávu o přijetí do práce. Ale ty správné oslavy (jídlem a dalším) mě ještě čekají.

Teď už ale zpátky k tomuto postu. Zjistila jsem, že mám dost málo univerzálních šperků, které můžete kombinovat ke všemu možnému. Proto jsem si koupila hodně praktické a stylově odlišné kousky serióznější i na volný čas.



Elegantní zlatý náhrdelník posetý perličkami bude skvělým doplňkem ke košili. Tento typ náhrdelníku ještě nemám, takže se na něj hrozně těším. Stál mě 50 Kč.






Další kousek, který se mi hrozně líbil už nějakou tu dobu. Našla jsem ho v aukci a nakonec vydražila za 35 Kč. 




Plastový náhrdelník stříbrné barvy jsem viděla už u více blogerek. Nic v podobném stylu nemám, takže jsem jej spontánně koupila za asi za 40 Kč. 



Další nákup na poslední chvíli v akci - za 26 Kč jsem si vydražila tento krásný náhrdelník s nepravidelnými kameny. Bude mi ladit k laku na nehty. Jeho obvyklá cena se pohybuje okolo 100 Kč, takže jsem i dost ušetřila. Dobrý kup :-)

Celková cena za vše: cca 160 Kč


Asi nemusím zdůrazňovat, že veškeré ceny jsou konečné, protože je poštovné zdarma. Tomu říkám výhodné nákupy.


A co jste si koupili na Ebay v poslední době vy? 






2 komentáře:

  1. Ten poslední náhrdelník je opravdu moc krásný :)
    Ach jo, tolik mě mrzí, že neumím nakupovat na ebay a celkově tomu všemu moc nerozumím, protože ty ceny jsou opravdu velmi příznivé a bez poštovného je to opravdu luxus :)

    http://thekatesdiary.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ebay je opravdu rájem všeho možného, hlavně těch šperků a doplňků. Není těžké tam nakupovat, také jsem se bála, ale nemusíš ani připojovat svou kartu a platit to přes ni. Já vždy pošlu peníze klasicky příkazem na PayPal a z toho se to pak strhává. Je to fakt jednoduché :-)

      Vymazat