pondělí 14. července 2014

Výprodejové nákupy - Mango, H&M, New Yorker...



Sluníčko dnes paprsky rozhodně nešetří a nebude tomu jinak ani přes týden, určitě se máme na co těšit. Já osobně velká parna nemusím, klidně mi stačí těch 25 stupňů. Pokud si léto užíváte ještě někde venku u vody, tím lépe, to se ty vysoké teploty snáší podstatně lépe. Těm, kteří léto tráví v práci přeji ať to rychle utíká a těm ostatním, aby si jej užili dosyta. (nějak se mi nevědomky podařil rým)

Tento víkend byl opravdu pestrý. V sobotu jsme se vydali na výlet na Karlštějn (po dvou a půl letech, co bydlím v Praze - konečně). Bylo tam nádherně, i když jsem si celkově tento hrad představovala trošku jinak, zdál se mi dost maličký. Taky to tak máte, že máte někde v hlavě svou představu a v reálu je to dost jinak?





V neděli jsme vyrazili na nákupy, poprvé jsme zavítali do Fashion Arény ve Štěrboholích. Ale tady se má představa zhruba vyplnila, pro mě jen tak tři obchody + obchod s čokoládou Lindt. Jde o outletové centrum, takže si musíte dávat pozor na všelijaké kazy, od nich se odvíjí cena kousku. No, moc dlouho jsme v Aréně nepobyli, koupili jen jednu věc a utíkali na autobus. Po cestě jsme ještě jeli na Arkády, po neúspěchu v outletu. Lidí moc nebylo, což mě tedy i překvapilo. Nemám ráda narvaná nákupní centra, kde se nemůžete pořádně hýbat a v obchodech se na vás tlačí, když si prohlížíte stojany s oblečením.

Nakonec jsme tedy pořídili. A já jsem ty svoje mini -ale maxi výhodné - úlovky pro vás zdokumentovala.



První svetřík je z Mango Outletu, stál mě 150 Kč a musím si zašít na krku menší dírku. Nic, co by se nedalo během chviličky spravit. Hrozně se mi líbil ten květovaný vzor. První a jediný nákup z Fashion Arény. Druhý je typický cardigan bez zapínání se skvělým zvířecím vzorem a čekal na mě v H&M ve slevě z 350 Kč na 150 Kč. Sedí skvěle a budu ho nosit asi zapnutý s páskem nebo hezkou broží.


A u vzorů zůstaneme. New Yorker mě docela zklamal, asi jsme přišli s křížkem po funuse, protože nejlepší kousky už byly pryč a na věšácích už visela nová podzimní kolekce. Přece jen jsem tam ale po důkladném vybírání něco koupila a to tento květovaný růžovo-červený top. Je volnější, z příjemné a nekrčivé viskózy a stál mě 129 Kč.


Kdy jsem stála u stojanu s pásky v H&M, byly tam dost drahé. O kousek dál jsem našla výprodejovou sekci a tam jsem narazila na tento za 30 Kč. Čekal tam jen na mě, protože je mi akorát a pásek jsem potřebovala jako sůl. Prostě jsem ho tam nemohla nechat.


Poslední zastávkou při našich nákupech byl Reserved. Koukala jsem na kabelky, nakonec mi přišly takové těžké a docela neforemné. Svetříky zas byly dost umělé a už jsem dost výhodně nakoupila v F&F. Takže na řadu přišly brýle (svoje jediné a oblíbené jsem si podřela při průchodu posledními dveřmi z Karlštejna). Narazila jsem na tyto z průhledného plastu zeleno-meruňkové barvy. Stály jen 69 Kč a moc se mi líbily, takže jsem si je vzala.

Nakonec jsem utrácela opravdu minimálně, letos mi nějak přeje při výprodejích štěstí. Za pár korun pěkné a nositelné kousky. Jsem opravdu spokojená.


A co vy a letošní výprodeje, utrácíte hodně, nebo se držíte spíše při zemi?


7 komentářů:

  1. Pěkné kousky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Parádní úlovky! :)

    http://www.recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, jsem ráda, že se líbí. Mám z nich radost :-)

      Vymazat
  3. Nějak mám asi smůlu, pořídila jsem jen jedny šaty v HM - jinak nic, co by v poměru cena/kvalita uspelo. Věci, na které jsem narazila, budou po par vypranich úplně nepouzitelne. Monika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt, že někdy je to jako hledat jehlu v kupce sena. Buď je všechno malé, nebo moc velké, nebo opravdu hadrovité. Přeji štěstí při dalších pokusech (pokud budou) :-)

      Vymazat
  4. Pěkné úlovky! :)
    http://terusweetgirl.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat