čtvrtek 24. července 2014

Šťavnaté kuřecí maso v jogurtu

Asi jste si už zvykli, že na blog přidávám občas nějaký ten recept. Tentokrát jsem se pustila po delší době do vaření něčeho nového. Neměla jsem chuť na zaběhnuté recepty, u kterých ihned vím, jak budou chutnat. A protože jsem měla v lednici dvě kuřecí prsa a v obchodech jsou zlevněné nové brambory, bylo jasné, že to chce nějakou rychlovku.


Od snídaně mi zbyl skoro celý bílý jogurt, takže jsem měla jasno. Naložit maso do jogurtu, aby krásně zkřehlo. Poté obalit v dobré směsi a už jen hodit na pánev. Voilá, dobrota je na světě.





Ingredience (pro 2 osoby)

  • 2 kuřecí prsa
  • 1 malý bílý jogurt
  • směs koření - sušený česnek, sušená cibule, mletá paprika, pepř, oblíbené bylinky
  • hladká mouka
  • sůl, pepř
  • olej na smažení



Kuřecí maso očistíme od blanek a každé podélně rozkrájíme na tenčí kousky. Osolíme a opepříme a naložíme do bílého jogurtu. Dáme do lednice na pár hodin odležet (čím déle, tím lépe). Připravíme si obalovací směs - dostatečné množství mouky dáme do sáčku nebo na hluboký talíř, přidáme oblíbené koření a mletou papriku, můžeme dát i pálivé. Směs promícháme. Rozpálíme si větší množství oleje na pánvi. Maso očistíme od přebytečného jogurtu a pořádně obalíme v sypké směsi. Smažíme dozlatova na připravené pánvi nebo ve fritovacím hrnci.

Podáváme s bramborem nebo oblíbeným salátem.

Dobrou chuť :-) 



4 komentáře:

  1. Mohla bych to místo hodit na pánev ale dát do trouby? :) A jinak vypadá to skvěle! :)
    http://terusweetgirl.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě by to šlo i do trouby, jen bych to trochu pomazala máslem nebo olejem. Je to fakt dobrota :-)

      Vymazat
  2. O variantě do trouby také uvažuji. Snad si to tak více udrží jogurtovou chuť. :) Díky za tip! Kuře na jogurtu je pro mě novinka :) ;) Corculum♥

    OdpovědětVymazat
  3. Great post,that looks very yummy
    Wanna follow each other
    Let me know
    Cheers

    OdpovědětVymazat