pátek 11. července 2014

Tipy na nákupy - MUA, E.L.F. a další

Nejen v kamenných obchodech na vás už z dálky svítí červené tabule se slevami, výhodných nákupů můžete využít také v internetových obchodech. Vybrala jsem pro vás pár tipů jak ušetřit.

KOSMETIKA



Eshop s oblíbenou britskou kosmetikou Makeup Academy má zrovna akci na poštovné zdarma při nákupu nad 300 Kč. Využít ji můžete v tomto týdnu do 13.7.2014. Ušetřit 70 Kč není tak málo, tak pokud jste donedávna s objednávkou vyčkávaly, teď je ta pravá chvíle to napravit.







Kosmetika E.L.F. zase na svých stránkách nabízí poslední kousky na skladě za výhodné ceny. Výprodej končí 17.7. a už tam toho opravdu moc není, tak spěchejte. Mně osobně tam nějak nic nezaujalo, ale třeba tam pro sebe něco najdete.


KNIHY, DOPLŇKY, ELEKTRONIKA

Docela jsem si oblíbila internetový obchod SEVT.cz, kde najdete jak knihy, tak i různé doplňky. Minulý rok jsem tam nakupovala vánoční dárky a jsem moc spokojená, spousta sortimentu za pěkné ceny. Koukněte, třeba se vám také něco zalíbí.

Na Bux.cz jsou také obrovské slevy, u některých titulů. Koukala jsem už na nějaké knížky, které by se mi líbily.

Posledním tipem je hodně známý internetový obchod Mall.cz, kde je sortiment opravdu široký a některé položky jsou také s velkou slevou.


1 komentář: