pondělí 28. července 2014

Mini nákupy oblečení - Takko, C&A

Vítám vás u dalšího nakupovacího článku. Bohužel (nebo spíš bohudík) jsem zase neodolala letním výprodejům a pořídila pár kousků oblečení. Moc jsem neutrácela, protože ono ani nebylo moc co koupit, prakticky tam bylo pár zbývajících kousků. Jenže i ty stály za to a navíc v mých velikostech. Takže nebylo co řešit, musela jsem si je vzít.

V Takku jsem si kdysi pořídila černé klasické společenské kalhoty, které mi však doma vůbec neseděly. Nějak mám problémy s kabinkami v obchodech, protože jakmile si nějakou věc zkusím, zdá se mi tam ok, tak je hnedka koupím. Doma po vyzkoušení však hrůza. Nebylo co řešit, šla jsem je proto vrátit. Bohužel mi nevrátili peníze zpět, ale mohla jsem si vybrat kompenzaci formou poukázky. Tak jsem to brala. Navíc částku můžu využít i teď ve slevách. Dlouho jsem si v Takku nic nemohla vybrat, až při poslední návštěvě jsem si vybrala několik kousků ve slevách a uplatnila tak prakticky do korunky poukaz v částce 500 Kč.



A co jsem tedy nakonec pořídila?


Tuto halenku se vzorem lístků bez rukávů jsem si zkoušela ještě když byla za plnou cenu. Nechtělo se mi za ní dávat tak hodně peněz. Teď byla ve slevě za snesitelnější cenu, takže jsem si ji vzala. Je z velmi příjemného jemného materiálu a na léto ho ještě určitě upotřebím. Trošku elegantnější kousek do šatníku.


Další elegantní kousek je tento podzimní kabátek proplétaný stříbrnými nitkami. Stál pouhých 179 Kč a dobře mi sedl. Také jsem si ho zkoušela už jindy, ale velikost L mi byla velká. Toto L mi sedlo, takže jsem ráda, že jsem ho našla i za tak dobrou cenu.


Kanárkově žluté tílko na špagetová ramínka jsem našla na stojánku od 49 Kč. Byl právě za tu cenu 49 Kč, je z velmi příjemného materiálu a už jsem ho měla venku se svými oblíbenými modrobílými aztéckými kalhotami. Dá se skvěle kombinovat a dělá moc pěkný dekolt.

O víkendu jsem zaletěla ještě do svého oblíbeného C&A, kde mě vždycky příjemně překvapí a poslední dobou mám hodně velké štěstí na super kousky za ještě lepší cenu. A nebylo tomu ani tentokrát.


Tuto krásnou až metalickou lehkou větrovou bundičku jsem našla za 198 Kč, je mi trošku větší, ale sedí skvěle a líbí se mi, že není úplně na tělo. Má zip ze zlatého kovu, díky kterému vypadá bunda zajímavě. Je do pasu a přesně takovou bundu jsem sháněla. Jsem za ni hrozně ráda.


Druhým kouskem ze stejného obchodu jsou tyto pudrové kalhoty ve slim fit střihu, který mám nejradši. Mají na kapsách ozdobné detaily a jsou vyrobeny z pevnějšího materiálu, vhodného na přelom léta a podzimu. Stály 98 Kč, takže není co řešit. Musela jsem si je vzít. Myslím, že budou dobře vypadat právě k té lehké bundičce.

To je z posledních nákupů všechno, původně jsem sháněla nějakou tuniku na plavky, ale bohužel jsem neměla čas pobíhat po jiných obchodech a tak jsem šla jen do těchto dvou zmiňovaných. Možná je to dobře, jinak bych tam třeba zas něco objevila. Musím říct, že jsem vybavena na celou sezónu. Letošní výprodeje prostě stály za to.


Žádné komentáře:

Okomentovat