úterý 22. července 2014

Co mi chybí v šatníku - oblečení a doplňky /léto-podzim 2014/

Čas kvapem letí a už máme za sebou skoro polovinu léta, i když jsem si ho ještě nemohla ani pořádně užít. Na svou dovolenou totiž teprve čekám, ale už za týden opustím alespoň na dva týdny hlavní město. Vzhledem k množství výprodejů jsem ale hodně přemýšlela, jaké kousky mi ještě v šatníku chybí a co bych se mi líbilo. Víte ale, jak to bývá - když něco zrovna potřebujete, většinou na to nenatrefíte. Alespoň už mě to bývá dost zvykem.

1. Nějaká univerzální černá kabelka by se mi opravdu hodila. Mám dvě menší, do kterých ale toho moc nevejde a navíc to jsou crossbody. Ráda bych nějakou do ruky nebo přes rameno, aby šla dobře kombinovat. Tento model je konkrétně ze Zary a stojí ve slevě 599 Kč. To je cena, kterou bych (možná) byla ochotná za kabelku dát. Zatím ale jen tak koukám a třeba narazím na nějakou hezčí.

2. Top s třásněmi se mi hodně zalíbil. I když jde o hodně letní kousek, v kombinaci s nějakým tílkem bude určitě super. Je z F&F ve slevě za 279 Kč. V obchodě jsem ho zatím nehledala.

3. Za dva týdny jedu na dovolenou a tak bych potřebovala nějakou pořádnou pokrývku hlavy. Mám už jeden klobouček, který je ale už dost pomačkaný. Líbil by se mi nějaký takový větší klobouk v univerzální barvě bílé a slaměné - opět z F&F za 249 Kč.

4. Zvláště teď v létě jsem si hodně oblíbila volnější trika a topy, které vás nikde nestahují a neobepínají. Mám ráda módu prodloužené zadní části, vypadá to moc hezky. Toto triko je k dostání konkrétně v aktuální nabídce Lidlu. Bohužel jsou hrozně velké, takže spíš pro velikost L-XL.


A co vy, sehnali jste ve slevách vše, co jste potřebovali? Nakupujete ještě na léto, nebo už se poohlížíte po něčem na podzim? 



1 komentář:

  1. Taková černá kabelka by se mi taky líbila :) Jenže kromě kabelky bych "potřebovala" ještě milion dalších věcí :D

    http://recenzekamsepodivas.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat