pátek 25. července 2014

Oblíbené kosmetické produkty na léto

Přeji všem pěkný a slunečný pátek,

dnešní příspěvek bude kosmetický, rozhodla jsem se totiž doporučit své oblíbené produkty, po kterých sahám teď v letních měsících. Když se na ty věci tak dívám, tak se moc neliší od toho, co používám běžně i v jiných ročních obdobích.








1. Paletka W7 "In The Nude"
Prvotní recenzi jsem vám už psala, největším minusem této paletky je opravdu velká prašnost (MUA paletky mi prakticky nepráší) některých stínů, které však plní svůj účel a krásně na víčko přilnou. Stíny vydrží opravdu hodně - zátěžový test s podkladovou bází ve více než 40 stupních na sluníčku a vydržely bez poskvrnky! Jsem se stíny moc spokojená a určitě je doporučuji!


2. Tvářenka NYC Cheek Glow - odstín West Side Wine
Teď v létě používám právě jen tuto tvářenku a dodá krásnou přirozenou barvu, která se dá přirovnat k lehkému opálení. Trošku práší (hlavně když máte hrubší štětec), ale mám už asi třetí balení a určitě pořídím další.


3. Avon Naturals Body Spray - granátové jablko a mango
Mezi blogerkami jsou tyto tělové spreje hodně oblíbené a ani se nedivím. Už několikátou sezónu v létě používám dva z nich - granátové jablko s mangem a fialku s liči. Nejvíce však první zmiňovanou variantu, protože mi více voní. Sice jejich výdrž není moc velká, ale skvěle osvěží a nádherně voní.


4. Paletka korektorů od Dermacolu
Prakticky první korektor vůbec, který jsem si pořídila. Prostě jsem ji popadla minulý rok na dovolené a dala do košíku. Jsem ráda, že obsahuje více odstínů a na obale je vždy popisek ke každému z nich. Používám hlavně tmavý odstín na zbavení se kruhů pod očima.


5. Korektor Maybelline Affinitone - odstín Natural
Jeden z mých oblíbenců, který jsem jeden čas používala místo toho od Dermacolu. Teď je ráda používám oba současně. Jedná se o tekutý korektor, který není úplně krycí, ale zakryje drobné nedostatky. Trošku zvýrazňuje suchá místa, takže asi není úplně vhodný pro sušší pleť, ale jsem s ním spokojená.


6. Micelární voda L´Oreal 
Netřeba nijak představovat, jedna z nejoblíbenějších micelárek vůbec. Také jsem podlehla a právě se odličuji již třetím balením. Docela rychle ubývá, avšak je skvělá a nemám po ní vůbec pocit mastné pleti, jak jsem to měla s tou od Dermacolu. Určitě si koupím v akci zase.


7. Got2b - Guardian Angel
Strašně dlouho jsem odbývala své vlasy a i když jsem je často sušila fénem, nijak zvlášť jsem o ně nepečovala. Tak jsem se rozhodla to změnit a pořídila jsem si ochranu před horkem fénu nebo žehličky, kterou používám po každém umytí vlasů. Od té doby mé vlasy vypadají zdravější, lesklejší a celkově jsou mnohem hezčí. Teď už na ochranu vlasů nezapomínám a jsem ráda, že jsem objevila svého "strážného anděla".


8. MUA - Sheer Finish Lipgloss - Just In Case
Po celý rok dávám přednost leskům před rtěnkami a jsem moc spokojená s lesky od MUA v tubičce. Hezky rty hydratují, lehce zbarví a krásně se třpytí. Krom tohoto lesku používám např. obyčejný balzám s SPF 20.


A jaké jsou vaše oblíbené produkty na léto? 

Žádné komentáře:

Okomentovat