čtvrtek 10. července 2014

Ebay zklamání aneb co se moc nepovedlo

Jak se říká, každý den není posvícení. A to platí i o nákupech na Ebay. Většinou jsem byla spokojená, co se bižuterie týče, krom chybějícího očka bylo vše ok, žádný vypadlý kamínek, nic, co by se nedalo během pár vteřin spravit. Tak jsem si říkala, že bych mohla zkusit objednat něco jiného, např. kabelku.

Původně jsem si ji vyhlédla na Mimíku, kde byla za mnohem vyšší cenu, než za jakou byla v aukci na Ebay. A jak jsem byla v ráži, přihodila jsem, protože jsem ji hodně chtěla. Celkově stála 470 Kč, ale co už, řekla jsem si. Za tu cenu prostě stojí, je moc hezká.





Foto prodejce.




Asi do tří týdnů mi kabelka dorazila, v takovém tom ochranném obalu. Značně pomačkaná, o dost menší, než jsem si představovala z fotek, navíc hodně smrděla. No, prvotní dojem bylo zklamání. Za toto jsem dala 470 Kč? Za tu cenu jsem mohla mít mnohem hezčí někde z obchodu... Toto se opravdu nepovedlo. Kabelka má navíc úplně jinou barvu, je spíš do žluta.

Z tohoto nákupu jsem si vzala dost ponaučení, kabelku přes Ebay si už prostě nekoupím. Netuším, z jakého materiálu je. Hrozně smrdí a nevím, jestli neobsahuje také nějaké ftaláty nebo jiné škodliviny. Je totiž uvnitř bez cedulky. Za 500 Kč si kabelku osahám sama někde v obchodě, koupím si ji podle svých představ. A aspoň trošku snad můžu věřit tomu, že bude z kvalitnějšího materiálu.

P.S. Na Dresslinku se stejná prodává za 6 dolarů (bez poštovného). Tato cena asi odpovídá kvalitě a provedení. No což, někdy se holt nákupy nepodaří...


Co vy a zklamání z nákupu přes internet? Jak jste spokojené s kvalitou výrobků z asijských obchodů? 

6 komentářů:

  1. To je škoda no, na obrázku totiž vypadá fakt skvěle :(

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel fotky někdy dost zkreslují. Možná by černá varianta vypadala lépe, ale vážně mě to zklamalo.

      Vymazat
  2. Já si na ebay taky kupovala kabelku a naštěstí mě nezklamala. Měla jsem jí doma asi za 10 dní a ještě doporučeně. Skvěle zabalenou, nepomačkanou a nesmrděla mi vůbec. Na to, že jí od té doby tahám pořád, drží skvěle. Ale je fakt, že je to risk a ne vždy se musí vyplatit. Proto chápu, že jsi zklamaná.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  3. Kupování kabelek celkově na internetu moc nemusím, protože ve skutečnosti jsou vždycky menší než podle očekávání :)

    OdpovědětVymazat
  4. určitě bych si být tebou stěžovala u prodejce - alespoň na to, že barva neodpovídá skutečnosti a že se ti kabelka nelíbí..já jsem měla podobnou zkušenost a vrátil mi bez keců půlku z ceny, aspoň nějaká náplast :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel to bylo v době, kdy jsem s Ebay začínala a bála jsem se, že bych ji musela posílat zpátky. Takže jsem to prostě neřešila. Teď už bych však určitě reklamovala a všechno nafotila. Máš pravdu, mohla jsem alespoň dostat pár peněz zpět...

      Vymazat