sobota 12. července 2014

TAG 20 fashion otázek

Zjistila jsem, že největší úspěch mají články s nákupy - ať se jedná o oblečení nebo bižuterii z Ebay. Rozhodla jsem se proto pokračovat ve fashion tématice a zařadit tento zajímavý tag s názvem 20 fashion otázek. Bude průřezem nejen co se oblečení týče, ale i tak trochu doplňků. Doufám, že se vám bude líbit a budu moc ráda, když s ním budete pokračovat na svém blogu. Tak jdeme na to :-)


1. Tři nejoblíbenější obchody s oblečením


C&A - skoro vždy si tam něco vyberu, myslím, že mají kvalitní oblečení
F&F - britská móda, která mi sedí.
Lidl - mám moc ráda jejich trička a pyžama, sedí jako ulitá a vždycky trefím velikost. Navíc jsou hodně kvalitní.




2. Obchod, kde ráda chodím, ale nenakupuji tam


Asi Orsay, mají pěkné věci, ale bohužel mi střihově vůbec nesedí.


3. Poslední doplněk, který jsem si koupila


Náhrdelník na Ebay, hrozně se mi líbil. Navíc jej budu mít ve dvou variantách.



4. Máš ve skříni něco, co jsi na sobě nikdy neměla? A co to je?


Mám jedny květované šaty s 3/4 rukávem z Nextu, které jsem nakoupila přes internet. Ještě jsem neměla příležitost si je vzít, ale jsou příjemné a chladivé, takže si je vezmu na dovolenou. Další šaty jsou krajkové z New Yorkeru, také čekají na svoji příležitost..


5. Trvá ti dlouho, než se oblečeš, nebo prostě na sebe rychle něco hodíš, aby ses cítil pohodlně?


Většinou mi to dlouho netrvá. Když nemám ve skříni z čeho vybírat, tak je to horší. Teď jsem dokoupila spoustu věcí, takže to půjde jedna báseň.


6. Co by byla věc, kterou bych mohla nosit každý den?


Určitě kalhoty. Vůbec nenosím sukně, s výjimkou léta, kdy vytáhnu jednu svou oblíbenou sukni. Ale to už musí být fakt pařák, abych to udělala. Nějak jsem prostě sukně vytěsnila, jsem kalhotová. 


7. Můj šatník se skládá nejvíce z...


Jednoduchých kousků - jednobarevných triček, jeansů, barevných kalhot, vzorovaných svetříků. Myslím ale, že je dost pestrý. Nemám věcí hodně, ale ráda je nosím. Vyznávám heslo: Hlavně pohodlně. Prakticky všechno mám bavlněné.


8. Nejpohodlnější kousek z šatníku....


Prakticky vše, bavlněné trička, svetříky... Ale když musím říct jen jednu věc, tak to bude moje nejoblíbenější melírovaná mikina z CA.


9. Jakou čepici/klobouk by sis na sebe nevzal?


Ráda nosím čepice, mám jich asi 15 - hlavně teda barety. Nevzala bych si na sebe asi kšiltovku, tu nemusím..


10. Jaký je tvůj styl?


Mám ráda ležérní a pohodlnou módu. Džíny, tričko, svetřík, k tomu mokasíny, balerínky nebo kožené černé boty. Musím se v tom cítit hlavně dobře.


11. Tvůj dnešní outfit


Dnes jsem provětrala nový top s aztéckým vzorem, které jsem doplnila kalhotami od Vietnamců. K tomu jsem zkombinovala náhrdelník zoubek (ze slev za 30 Kč). K tomu se perfektně hodila moje oblíbená kabelka.



12. Oblíbené tričko?


Zelené s nařasenými rukávky z New Yorkeru. Dělá hezkou postavu.


13. Oblíbené šaty?


Nemám oblíbené šaty, nejsem šatová.



14. Oblíbený svetr?


Vínový bavlněný z výprodejů v Takku. Stál mě jen 90 Kč a je perfektní. Těším se, až ho budu na podzim nosit.



15. Oblíbené boty?


Kožené od Bati z řady Flexible. Nosím je už pár let a jsou bezkonkurenční. Jako papučky.



16. Kolik máš párů bot?


Boty nepatří mezi věci, které bych ráda nakupovala. Mám opravdu jen pár kousků bot, které nosím. Hlavně aby byly pohodlné a dobře se v nich chodilo. Takže na léto tak 3-4 páry, na podzim asi dvoje a na zimu jen jedny.



17. Oblíbená kabelka?



Na 100 % to bude tato menší kabelka z Teska. Je perfektní a nosím ji nejčastěji. 



18. Oblíbené náušnice?  


Nejoblíbenější mám malá srdíčka v modré barvě, které jsem dostala od sestry. Myslela jsem si, že jsem jednu ztratila, ale našla jsem ji v kabelce. Nosím je moc ráda ke všemu možnému.


19. Náhrdelníky, nebo náramky?


Náramky vůbec nenosím, takže určitě náhrdelníky. Zbláznila jsem se do těch mohutných, krásně zvýrazní oblečení.



20. Kdyby sis měl vybrat libovolné město na dobré nákupy, jaké by to bylo?


Asi bych jela do New Yorku, je to jeden z mých snů. Určitě bych nakoupila nějaké kousky, které tady neseženu.


Žádné komentáře:

Okomentovat