úterý 1. července 2014

Vlastnoručně vyráběné náušnice - novinky

Aby té bižuterie v příspěvcích nebylo málo, přináším fotky svých výtvorů. Vyrábím moc ráda, hlavně když mám inspiraci. Někdy dumám třeba deset minut nad korálky a jednotlivými komponenty a inspiraci hledám déle, jindy se mi podaří v hlavě "smontovat" nápad během chvilky. A pak už jen realizovat.


Tyto kruhové náušnice se skleněnými neonovými korálky (foto dost zkresluje) jsem vyráběla docela dlouho. Na YouTube jsem objevila techniku vplétání korálek do různě tvarovaných dílů a tak jsem to zkusila i tady. 




Další kousky, celkem jednoduché. První jsou s oblíbenými hroty v kombinaci růžová a černá. Druhé jsou klasické visací s plastovými korálky v barvách růžové, čiré a  tmavě šedé. 



Poslední přírůstek je inspirovaný lesními plody - borůvkami a brusinkami. Doplnila jsem jednoduchým řetízkem ve stříbrné barvě. 



Žádné komentáře:

Okomentovat