pondělí 21. července 2014

Poslední výprodejové nákupy v Kiku a C&A


O víkendu bylo pekelné vedro, tak jsme se rozhodli sobotu strávit pár hodinami v nákupním centru, kde je přece jen snesitelněji. Nakoukla jsem do Kiku, kde se jindy moc nedostanu a následovaly ještě další obchody, kam jsem nakoukla kvůli slevám. Nechtěla jsem moc utrácet a je toho teda dneska přiměřeně.
Co tedy nakonec skončilo v mém nákupním košíku? 




V Kiku jsem objevila tuniku s dlouhými rukávy, které se dají "srolovat" do 3/4. Je mi sice o něco těsnější, ale hrozně příjemná, z klasické bavlny. Na konec léta či na podzim ji určitě využiju. Ve slevě za 150 Kč.



Tento teplákový či mikinový kabátek se zipem nakřivo je úžasný. Skvěle sedí na těle a přizpůsobí se a byl ve slevě také za 150 Kč (barva zkresluje, je modrý jako nebe). Z Kiku už mám jedno sako a tak vím, že mi jejich střihy sedí. 



Sadu náušnic jsem popadla hned, stála 25 Kč a obsahuje 4 jednoduché peckové náušnice. Poslední dobou jsem více právě na tento typ náušnic, které můžete kombinovat ke všemu a prakticky je na uchu necítíte.




Zahlédla jsem tam ještě tento černý pásek se stříbrnými kováním a nýtky ve stejné barvě, který jsem dlouho sháněla. Byl za 79 Kč v normální ceně. Zapomněla jsem na něj do kolážové fotky.




Rychle jsem se šla podívat ještě do C&A v nákupním centru, kde jsem natrefila na krásnou malou crossbody za 125 Kč. Už jsem ji stačila provětrat a je opravdu hodně prostorná a příjemná na omak. Letní doplněk za pár korun, který ještě hodněkrát využiju :-)

Z výprodejových nákupů je to asi všechno, už toho moc nepotřebuji a budu kupovat jen nějaké maličkosti, pokud něco objevím. Čekám třeba na velké slevy bižuterie Six, která je teď ještě dost drahá. Navíc za 90 Kč bych si náušnice nepořídila. No, už jsem si asi hodně zvykla na ceny na Ebay :-)


A co vy, stále nakupujete ještě v letních výprodejích? 

6 komentářů:

  1. Kik mám celkem ráda na různé bytové doplňky, do dárkových krabic dávám kosmetiku a doplňky, jeden čas měli super samolepky a mají pěkné balicí papíry. Jednou jsem dokonce ulovila v secondhandu krásnou kabelku a koukám dovnitř na cedulku a KIK!, i když nevěřím, že to bylo z nějaké české pobočky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doplňky tam mají moc hezké, nějak jsem tam ale tentokrát nedošla, tak třeba příště :-) Občas mají v Kiku pěkné kabelky, i když jak kde, možná to bylo z nějaké německé pobočky.

      Vymazat
  2. great bag! Would you like to follow each other on GFC & Bloglovin? Let me know so I could follow you back!

    xx,
    Katarina
    http://the-caramel-dream.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Nice pieces :)
    I like it ! X


    FOLLOW ME ON GFC and/or BLOGLOVIN, I ALWAYS FOLLOW BACK !

    WWW.FLYDP.BLOGSPOT.COM
    | Fashion Blogger |

    OdpovědětVymazat
  4. Ya te estoy siguiendo linda! Saludos =)


    www.mayitapink.blogspot.com

    OdpovědětVymazat