pátek 18. července 2014

TAG Miluji léto

Obrázky - Léto : 4

1. Oblíbený bronzer na léto?

Bronzer jako takový žádný nemám, ale ráda v létě používám tvářenku od NYC v odstínu 652 West Side Wine. Je hodně příjemná a myslím, že mi sedne.


2. Oddychuješ na lehátku na tropickém ostrově. Co piješ? (Jaký drink)

Mám moc ráda letní drinky, např. Sex on the beach nebo Mojito. Ale zrovna bych si dala Piňa Coladu.


3. Oblíbený produkt na rty?

Nějaký balzám s ochranným faktorem, nic zvláštního.






4. Bazén, nebo pláž?

Rozhodně pláž, protože právě kvůli ní k moři jezdím. Ležet u bazénu můžu i tady v ČR.


5. Léto = crazy vlasy. Jaký je tvůj "must-have" produkt na úpravu vlasů?

Vlasy si nijak neupravuju, mám je přirozeně vlnité a vyhovuje mi to.


6. Opalování na slunci nebo falešné opálení?

Ani jedno, nerada se opaluji. Není to zdravé.


7. Oblíbený letní lak na nehty?

Od Rimmelu 60 Seconds odstín 405 Rose Libertine, je parádní a vydrží.


8. Nějaká letní tradice?

Např. grilování na zahradě. Ale jelikož jsem od domova vzdálená přes 300 km, tak si toho grilování moc neužiju :/


9. Oblíbená letní vůně?

Sprej od Avonu s vůní granátového jablka a manga.


10. Oblíbené grilované jídlo?

Ryby a hovězí maso :-)


11. Jaký je tvůj oblíbený vodě odolný produkt?

Nemám žádný voděodolný produkt, obyčejná řasenka se mi nijak moc nerozmaže a nechci ji pak půlhodiny drhnout.


12. Co plánuješ za dovolenou?

Letos po delší době Chorvatsko, už se to blíží a hodlám si to taky náležitě užít. Těším se na západy slunce, řev cikád a šplouchání moře.




1 komentář:

  1. Já také miluju léto :-) . Kdyby bylo pořád, tak bych se vůbec nezlobila :-D . Sice jsou někdy ta vedra úmorná, ale pořád je to lepší než zima :-) . Navíc vloni jsme si koupili zmrzlinový stroj z Cesk a zmrzlina k létu neodmyslitelně patří :-) .

    OdpovědětVymazat