sobota 19. července 2014

Draze Vs. Levně - náhrdelníky Zara

Mám pro vás další článek o Ebay, ale tentokrát s tipy na pěknou bižuterii. Pokud patříte k těm, které rády šetří a přitom se rády parádí, tak jste na správné adrese. Líbí se vám náhrdelníky ze Zary, ale nechce se vám dávat za bižuterii 600 Kč a výš? Na Ebay se objevily hodně podobné, ne-li dokonce stejné kousky. Pravděpodobně jde o bižuterii ze stejné výrobny. Sestavila jsem pro vás takový menší přehled Drahé VS. Levné.



Růžový masivní náhrdelník je opravdu hodně extravagantní. Je parádní, ale asi nebude úplně pro všechny, je dost odvážný. 




Výrazný náhrdelník s perlami a kameny



Tento náhrdelník jste mohli vidět už minulý rok v různých módních časopisech nebo ve slovenské show Nákupné maniačky. Je hodně výrazný, ale zároveň oživí jednoduchý outfit. 



Zapletený perlový náhrdelník je vhodný skoro ke každému outfitu. Je elegantní a bude se hodit ke stejně laděnému outfitu, jednoduchým šatům, halence. Tyto zaplétané náhrdelníky jsou dost trendy a vypadají bezvadně.



Kolik jste ochotny ještě dát za hezkou bižuterii? Budu ráda, když napíšete do komentářů.

6 komentářů:

  1. Vypadají skvěle! Já za bižuterii nerada moc utrácím,protože vím.že se mi stejně většinu času bude jen válet doma :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se líbí. Přesně tak, když ji člověk využije jen při nějakých příležitostech, tak je škoda za ni dávat majlant. Navíc je dobré mít doma více kousků, ať je z čeho vybírat :-)

      Vymazat
  2. Jééé, koukám, že jsme se dnes pustily do hodně podobného příspěvku a dokonce i s některými stejnými kousky. Ty první dva zbožňuju a u toho třetího přemýšlím jestli je skvělý nebo divný :D . Každopádně po objevu ebay už bych si nikdy náhrdelník v řádech stovek korun nekoupila.... :)

    www.earringsonabook.blogspot.cz

    P.S. Děkuju za odezvu na mém blogu. Moc mě potěšila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, všimla jsem si, zajímavá náhoda, přitom článek jsem měla připravený už asi týden :-) A nemáš zač, vždy jsem ráda za každý tvůj nový příspěvek, pěkně se to čte :-)

      Vymazat
  3. Great post! Also would you like to follow each other on GFC ? If so just let us know <3

    http://mayitapink.blogspot.com.es/

    OdpovědětVymazat
  4. Mně se docela dost dobře daří nakupovat levně i u nás v ČR. Je to sice trochu složitější, ale zase se pak člověk nemusí nikam dopravovat a to si myslím, že určitě smysl má :-) Já třeba využívám dost služeb této stránky zde , protože mají na svých stránkách všechny známé letáky a já tak vždy vidím, kde je co ve slevě :-)

    OdpovědětVymazat