čtvrtek 3. července 2014

TAG Perfektní paletka



Tento TAG mě u beauty blogerek hrozně baví. Oči si maluji moc ráda, jednoznačně jsou oční stíny mým nejoblíbenějším dekorativním kouskem kosmetiky.




1. Nejhezčí balení paletky


Tady musím uvést posledně koupenou paletku od W7 In The Nude. Nápad je sice převzatý od Urban Decay Naked 3, ale tento kovový obal se mi líbí moc.


2. Nejlépe pigmentovaná


Nejlepší pigmentaci má bezesporu paletka Sleek Oh So Special. Barvy jsou krásné a výrazné. I když jsem více na třpytivé stíny, tak když chci opravdu hodně sytý hnědý stín, tak sáhnu po této paletce.

3. Nejvariabilnější paletka



MUA Undress Me Too a Undressed. První jmenovaná je pro mě co se barev týče hezčí, ale druhou používám také dost často.



4. Nejlepší na cestování



Paletka stínů od Essence All About Nude a mini paletka hnědých stínů od Yves Rocher, skvěle pigmentované stíny a velmi praktické na cesty.


5. Největší zklamání z paletky



Už jsem psala v recenzi na stíny od MUA, nejméně mě zaujala tato Glamour Nights paleta, co se týče složení stínů. Šedý se mi vůbec nelíbí, modrý a tmavý vedle něj se mi taky příliš nelíbí. Ty stíny nejsou samy o sobě špatné, ale jen mi prostě k sobě moc nejdou. Fialkový mi tam k těm odstínům moc nesedí, ale samotný jej používám ráda.


Kdybych měla uvést paletku s nejhoršími vlastnostmi, určitě to bude Glitter Ball. Bohužel jsou třpytky v některých stínech moc velké a samotný stín skoro nebarví, např. meruňkový nahoře a růžový dole. Bílý je zase plný obrovských třpytek, které špatně drží. Je to velká škoda, kdyby byly perleťovější, tak jsem spokojená.

6. Nejlepší jména stínů

Asi bych řekla paletku od Sleek, nějak moc ty názvy stínů ale neřeším. 

7. Nejméně používaná

Momentálně nejméně používám od MUA Glamour Nights a paradoxně i od Sleek Oh So Special, kterou jsem se hodně líčila v zimě a na jaře.

8. Nejoblíbenější, nejpoužívanější paletka

Nejpoužívanější jsou v posledních dnech od W7 In The Nude v kombinaci s MUA Undress Me Too.


Jaká je vaše nejoblíbenější paletka a kterou používáte nejméně? 

Žádné komentáře:

Okomentovat