středa 2. července 2014

Nové letní paletky očních stínů od Sleeku - Rio Rio, Arabian Nights


Zdroj foto: SleekMakeUp.com 

Zrovna ode dneška, 2.7.2014, bude v prodeji novinková paletka očních stínů s názvem Rio Rio. Je inspirovaná létem a městem Rio de Janeiro, obsahuje pestrou škálu krásně barevných odstínů, které jsou doplněny i neutrálními tóny bílé, béžové a hnědé, také zde najdeme univerzální černou. Bude mít matné i třpytivé stíny.




Měla by se brzy objevit i na českých eshopech, např. u Petry LovelyHair (viz dotaz na jejím FB).

EDIT 19.7.2014 - Bohužel jsem se dozvěděla, že půjde o limitovanou edici, která lze zakoupit buď na eshopu britské stránky Sleek nebo exkluzivně v britské síti parfumerií Sephora... 

Jednotlivé názvy stínů:

Tropics
Night Fever
Ipanema
Caipirinha
Urca
Leblon
Bottom
Chachaca
City of God
Copacabana
Sao Conrado
Bossa Nova
Leme
Fotky jednotlivých swatchů najdete zde.



Druhou novinkou je paletka na letní noci inspirovaná Arábií - jmenuje se Arabian Nights. Obsahuje odstíny modré, zelené, fialové a hnědé, hlavně ve třpytivých podáních. V prodeji by měla být někdy od července, našla jsem ji na německých stránkách zde.

Sleek iDivine Arabian Nights
Zdroj: BeautyGeekUK.com

Abych řekla pravdu, moc mě zaujala hlavně paletka Rio Rio, která obsahuje přesně ty odstíny, které bych využila. Paletka na noc mě tolik nezaujala, protože už mám hodně stínů v podobných barvách.


Líbí se vám nové paletky značky Sleek? 

Žádné komentáře:

Okomentovat