středa 9. července 2014

Kabely a kabelky - Značka: levně a výhodně

Zatímco Carrie ze Sexu ve městě byla posedlá botami, hlavně těmi od Manola Blahnika, tak mou vášní jsou kabelky. 

Nevím kolik brala seriálová Carrie každý měsíc za jeden sloupek v novinách, ale vždycky mě udivovalo, že si ze své gáže dokáže koupit tolik značkových bot.

Já také ráda sbírám, ale na značky si nepotrpím. Jak jsem už psala v článku o své sbírce, nakupuji extra výhodně. Kabelku dražší 400 Kč u mě prostě nenajdete. Zatímco někteří milují kabelky od M. Korse a jiných, já se spokojím s málem. Za kabelku bych byla ochotná dát max. 600 Kč, záleží na tom, jak moc by se mi líbila a jestli bych ji zrovna nutně potřebovala.



Kabelka mě prostě musí zaujmout - stylem, barvou. Ráda je střídám, takže nepotřebuji jednu koženou, která mi vydrží x let. Za tu cenu si můžu pořídit několik jiných a originálních. Jsem schopná nakoupit dobře u Vietnamce i v obchodním řetězci, prostě všude se dají najít nějaké poklady. Nejvíce přírůstků mám však z internetu - z Aukra nebo Mimibazaru, kde najdete outlety kabelek anglických značek Next nebo New Look. Za cenu okolo 300 Kč mám kvalitní kabelku, kterou nemá jen tak někdo. Nevím jak vy, ale nechci potkávat dalších sto padesát lidí na ulici se stejnou kabelkou.


Zdroj: Zoot.cz

Samozřejmě nikomu neberu, že si několik let spoří na značkovou kabelku od Prady, je to otázka životních priorit a každý z nás si za své peníze může koupit to, co se mu zlíbí. To, co však z duše nesnáším, je chlubení se falešnými kousky - tzv. fejky. Už z principu bych si takovou věc nekoupila, nepotřebuji dávat na odiv něco, co není skutečné. Proč vytvářet iluzi toho, že si takovou věc můžeme dovolit? Já osobně bych se cítila hodně divně a s takovým kouskem bych na ulici nevyšla.



Zdroj: Bestkabelky.cz


A kde se dají nakoupit hezké a i levné kousky? Buď si můžete počkat na slevové výprodeje v průběhu roku, kdy se dají sehnat opravdu moc pěkné kabelky, nebo zkuste třeba internet. Mimo stránek, které jsem zmiňovala, zkuste např. www.ladylove.cz, kde najdete kabelky v cenové relaci od 399 Kč. Tam bych si dokázala vybrat. Z kamenných prodejen zkuste také lepší Vietnamce, nabízí hodně kvalitní a cenově dostupné kabelky různých barev i velikostí, většinou z kvalitní koženky. 

Existuje také spousta populárních asijských eshopů a Ebay, kde jsem kromě šperků nakoupila jednou také kabelku (viz odkaz zde). Bohužel jsem s kvalitou tolik spokojená nebyla a kabelka mi přišla dost pomačkaná. Za tu cenu jsem si mohla vybrat kabelku sama někde v prodejně a pořádně si ji osahat. Proto bych už znovu do koupě přes Ebay nejspíš nešla. Už nechci riskovat. Za těch téměř 500 Kč mi to nestálo a doteď toho lituji.


A co vy a kabelky, kupovaly jste někdy přes Ebay? Kde nakupujete nejraději? 

2 komentáře:

  1. Je fajn vidět někoho, kdo má taky svůj cenový strop, já mám takhle "ohodnoceny" snad všechny artikly a podle toho ne/nakupuji, jsem zvědavá jak se můj žebříček promění až začnu chodit normálně do práce, zda budu ochotna investovat více a do čeho.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za komentář. No já vydělávám už celkem dlouho, ale ten strop se u mě moc nezměnil. Prostě jsem takový šetrný typ, takže ani první větší výplata to nezměnila :-)

      Vymazat