úterý 8. července 2014

Výprodejové letní nákupy v F&F

Doposud jsem letním výprodejům docela odolávala, ale jakmile jsme zavítali do velkého Teska, kde měli samostatnou obrovskou sekci s oděvy a dalšími doplňky, už jsem vzdorovala opravdu těžko. Přináším vám tedy své nákupy, kdy jsem během půlhodinky nakoupila tyto kousky:


Krásný světle zelený svetřík upotřebím ještě teď v létě a na podzim určitě také, černý je z bavlny a je moc hezky řešený, navíc na zip. Kousky, které se v šatníku neztratí - navíc každý z nich jen za 89 Kč :-)






Další pletené bavlněné svetříky - ten první je s 3/4 rukávem, je moc hezky melírovaný a navíc vzadu takový módně prodloužený. Druhý bílý je mi trošku větší, ale je moc příjemný a pohodlný. Cena zase bezkonkurenční, 89 Kč :-)


Plavky na léto, za tři týdny odjíždíme na dovolenou a tak jsem nutně potřebovala ještě jedny plavky s sebou. Jsou z té nejpříjemnější plavkoviny (víte co myslím), hrozně pohodlné a jemné. Stály celkově asi 300 Kč. 


Když jsem uviděla toto triko bez rukávů s aztéckým vzorem, hrozně se mi mi zalíbilo. Stálo opět 89 Kč, takže výběr byl jasný. Sedí krásně a je hezky vzdušné.


Jeden z nejlepších kousků, které jsem pořídila. Původní cena této koženkové bundičky byla 899 Kč, já jsem pořídila ve slevě za skvělou cenu 260 Kč. Krásně mi sedí a užiju ji určitě i na podzim.


Jako poslední vám přináším foto šátku se vzory pusinek, který mi okamžitě padl do oka. Je to ten typ šátku á la tunel, kdy si jej omotáte dvakrát kolem krku. Je z trošku teplejšího materiálu, ale fakt super. Stál mě 99 Kč.

Celkově jsem utratila asi 1100 Kč a v tom mám 4 svetříky, koženkovou bundičku, tričko, plavky a šátek. Tomu říkám výhodné nákupy, ať žijí slevy :-)


A co jste ukořistili ve slevách vy? Nakupujete také rádi v Tesku? 

9 komentářů:

  1. Páni! Tak to jsou naprosto neuvěřitelné nákupy! Tak skvělý oblečení a za pár korun! Řeknu ti, ty teda umíš nakupovat! Vážně super! :) Máš super blog! :)
    Nechceš se navzájem sledovat? :)
    lakomanie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, moc děkuju, tentokrát jsem měla fakt štěstí. Pokud máš poblíž nějaké větší Tesco, tak doporučuji se tam vydat, určitě tam něco hezkého seženeš. Sledovat budu moc ráda :-)

      Vymazat
  2. Tý jo pěkně zlevněné kousky :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Moc se mi líbí tem světle zelený svetřík a pak hned pod ním ten melírovaný. Cena je opravdu bezkonkurenční a mě moc mrzí, že nejbližší Tesco mám od sebe 60km :(

    http://thekatesdiary.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Naprosto dokonalé nákupy. Líbí se mi vše co sis pořídila. Taky velice ráda nakupuji v F&F, ale teď jsem se ještě mrknout na slevy nebyla. Tak doufám, že tam na mě ještě něco zůstane :D

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že se líbí :-) Pevně věřím, že něco hezkého pořídíš.

      Vymazat
  5. Věci vypadají skvěle! Doufám, že budu mít taky štěstí na nějaké skvělé slevy při dalším nákupu :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ty svetříky jsou nádherné! :)
    Já jsem ulovila krásný náhrdelník z H&M za 70 kč :)
    Zdraví Janie
    http://lifeinimperfection.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Jojo, také se vždycky v primarku vyřádím a moc si to tam užiji, ale tentokrát se tam asi nedostanu, což mě docela mrzí. Slyšela jsem ale, že by se měl otevírat i u nás, ale kdy? To je otázkou :-D No, a když už jsme u toho levnějšího nakupování... Já narazila na stránku slevový kupon a tam nakupuji vše ve slevě... No ne vše, ale využívám ho hodně:-)

    OdpovědětVymazat