středa 2. července 2014

FOOD WISHLIST - Restaurace, jídlo, dobroty

Když jsem si tak přemýšlela nad novým článkem, napadla mě právě tato občasná rubrika, kterou bych ráda zavedla. Jelikož v současné době se to jen hemží wishlisty z oblasti kosmetiky nebo oblečení, proč neudělat takový seznam přání co se týče jídla.

CAFÉ RESTAURANT LOUVRE -  Národní, Praha


V Praze jsem pečená vařená už dva a půl roku, je neskutečné, jak to uteklo. Za tu dobu jsem vyzkoušela snad desítku restaurací, byla v proslulé restauraci Zdeňka Pohlreicha Café Imperial, díky slevám z Slevomatu jsem jedla např. U Kroužků nebo U Červeného páva. Poslední dobou jsem sázela na své oblíbence, ale ráda bych v této oblasti více poznávala nové. Třeba i tuto restauraci Café Louvre, která se nachází na Národní třídě a bude tak dobrým místem při víkendových toulkách centrem Prahy. Recenze jsou dobré (podle nich už skoro nejedu), takže proč nevyzkoušet.






MAKRONKY


Lákají už na první pohled. Krásně barevné, různých příchutí. Dosud jsem je neochutnala a zajímalo by mě, jestli jsou tak sladké, jak vypadají. Vím, že jejich příprava je hodně složitá a stačí málo, aby se vám nepodařily. Receptů na ně jsem viděla už spoustu, ale zatím jsem se do nich ještě nepustila.


KRÁLÍK NA HOŘČICI


Už jak jej dělala Dita P. ve svém pořadu, ukápla mi slina. Recept není složitý a opravdu bych si jej s chutí dala. Obecně mám hořčici v jídle ráda, přidávám vždy tak lžičku do oblíbené znojemské. Tady ta chuť bude hodně intenzivní, ale určitě skvělá. 


ŘECKÁ KUCHYNĚ


Z řecké kuchyně bych ráda ochutnala baklavu (prý je šíleně sladká), tradiční musaku a další tradiční řecké dobroty. Akorát bez oliv, které nemám ráda.



A co vy a vaše food wishlisty? Chodíte rádi do restaurace?



Žádné komentáře:

Okomentovat