úterý 29. července 2014

I Love Bijou TOP oblíbenci - červenec 2014

První měsíc z letních prázdnin je za námi a byl opravdu hodně teplý, ne-li přímo tropický. Je tady další žebříček oblíbenců z různých oblastí.

BIŽUTERIE



Konečně jsem se dočkala svého nejoblíbenějšího a nejkrásnějšího náhrdelníku z Ebay. Je opravdu úžasný, masivní, se skleněnými kamínky zbarvené do šedého odstínu. Více se dozvíte v jednom z dalších příspěvků - recenzi bižuterie z Ebay.




HUDBA






Pohodová písnička, při které nemusíte nějak extra přemýšlet nad významem slov, prostě jen posloucháte a zapomenete na všechno.





Nevím proč, ale zalíbil se mi i nejnovější singl od Demi Lovato, který se myslím dostal i do novinek T-Music Chart. 


FILM/SERIÁL


Zdroj foto: Gorilla.cz 


Dle filmových tipů jsem šla na pokračování série o opicích - Úsvit planety opic. Byl to opravdu super filmový zážitek. Dojemný, nápaditý a silný příběh doplněný množstvím efektů. Bavila jsem se od začátku do konce a už teď se těším na poslední díl, kterého se dočkáme nejspíš za dva roky.


Ze seriálů jsem ráda sledovala slovenskou reality show Nákupné maniačky, kterou vysílali na televizi Wow. V neděli jsem si zapnula seriál na TV Prima Svatby v Benátkách, který však sleduji většinou jako kulisu. Čekala jsem od něj trošku víc, ale koukat se na to dá.


JÍDLO A PITÍ



V tom šíleném parnu jsem kolikrát neměla ani chuť na polévku, jen jednou jsem udělala výjimku a uvařila čočkovou. Poprvé jsem ji neudělala na kyselo, ale pouze s bylinkami a polévkovým kořením od Grešíka, které jsem našla v Brandnooz Boxu. Lahůdka, jedla jsem ji tři dny a furt mi chutnala.



Top jídlem se za uplynulý měsíc stala tato božská mana - kuřecí plátky v jogurtu a koření. Lahůdka, kterou určitě ještě udělám. Někdy se divím, kolik parády (v tomto smyslu chuti) nadělá obyčejný jogurt ve spojení s masem. 


RADOSTI





Jednoznačně výborné jídlo, které jsme si dopřávali s přítelem o víkendech. A také výlety - např. na Karlštejn. Konečně jsem se tam vydala a bylo to tam parádní. Navíc nám počasí přálo, takže co víc si přát.




ZKLAMÁNÍ


Trošku jsem byla zklamaná z jednoho nákupu na Ebay, jedná se o řetízek s klíčkem ve zlaté barvě. Nositelný je, už jsem ho párkrát měla, ale stejně jsem kontaktovala prodejce s návrhem na finanční kompenzaci. Má na sobě fleky a neodpovídá fotu. Snad se vše brzy vyřeší a dostanu aspoň pár korun zpět.


A co vy jste si oblíbili za poslední měsíc? 


Žádné komentáře:

Okomentovat