úterý 1. července 2014

Jednoduchý těstovinový salát s tuňákem

Určitě to také znáte. Prostě někdy nemáte chuť nějak vyvařovat a trávit hodně času v kuchyni. Zrovna dneska mě to také přepadlo, k tomu vlastně přispěla i lehčí nevolnost. Dnes jsem kvůli indispozici vlastně ani nemohla dělat k obědu bůhvíjaké zázraky a po delší době jsem dostala chuť na tuňáka.

Když je nouze, ráda si uvařím trochu těstovin, k tomu přihodím plechovku tuňáka, nějakou zeleninu a rázem je o hladový krk postaráno. Tentokrát jsem ještě přidala trochu ledového salátu. Kdo má chuť, může přidat trochu tatarky nebo strouhaného sýra.






Ingredience:


  • oblíbené těstoviny (v mém případě tzv. "skruty")
  • plechovka tuňáka v olivovém oleji (1 nebo dvě, podle poštu strávníků)
  • cherry rajčata
  • kukuřice nebo jiná sterilovaná zelenina
  • kousek ledového salátu nakrájeného na menší kousky
  • sůl, pepř

Uvaříme si těstoviny, smícháme s tuňákem, kterého necháme mírně okapat. Přidáme oblíbenou zeleninu, osolíme, opepříme a můžeme podávat.

Dobrou chuť :-)


Jakou rychlovku vaříte v případě nouze vy? Budu ráda, když napíšete do komentářů. 

2 komentáře:

  1. toto je môj bežný študentský obed :D.
    ale milujem tieto cestoviny! :).

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám ráda rychlovky, i takto se dá uvařit hodně chutně :-)

      Vymazat