pondělí 30. června 2014

Ebay nákupy bižuterie a doplňků

Nakupování na Ebay se pro mě stává tak trochu závislostí. Netroufám si tam nakupovat oblečení ani kabelky, ale šperky a další drobnosti se tam opravdu vyplatí. Jak už z názvu blogu vyplývá, bižuterii fakt zbožňuji.

Poslední dobou jsem ale čím dál větší blázen do různých náhrdelníků. A těch je na Ebay požehnaně. V tomto článku vám ukážu ty, které jsem si v poslední době objednala. Jelikož mi dojdou až tak do měsíce, tak je uvidíte naživo až někdy jindy. Fota jsem si vypůjčila od prodejců na Ebay.


Sestra se na bižuterii na Ebay také nemůže vynadívat a vybrala si tento trojúhelnikový modrý náhrdelník se zlatými komponenty. Pořídila jsem jí ho za 38 Kč. 

Tento krásný náhrdelník posetý perličkami v barvě champagne a čirými korálky jsem si vydražila v aukci za 35 Kč. 


Nákupy na nadcházející podzimní sezónu. Hodně podobný jsem viděla z kolekce Orsay právě na podzim a zimu. Hrozně se mi líbí odlesky, které hází. Je dost extravagantní a dobře kombinovatelný. Stále mě v Kup teď asi 109 Kč.


Poprvé jsem vyzkoušela přes Ebay nakoupit něco jiného než bižuterii. Vyhlédla jsem si v aukci tyto krásné hodinky s motýlky a nakonec jsem je také vyhrála, za 40 Kč. Navíc mají černý kožený řemínek, takže skvěle kombinovatelné. 




4 komentáře:

  1. Závidím všem co umí nakupovat na ebay. Můžu číct X článků, zhlédnout několi videí, jak nakupovat na ebay a přesto to nebudu pořád umět :(. Ten první náhrdelník je opravdu krásný a ta cena...

    OdpovědětVymazat
  2. Ten poslední náhrdelník a hodinky jsou fakt super....Já na e-bay (zatím, snad) nakupovad nemůžu, nemám účet... :/

    OdpovědětVymazat
  3. Milujem nákupy cez ebay !!!:) Zajtra dám post o hodinkách,ktoré mám z ebay,tak si potom čekni moju stránku ;)

    http://pa3ciasight.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat