čtvrtek 26. června 2014

A zase ten kečup aneb Brandnooz Box červen 2014


Čekání na červnový box plný jídla je u konce! Zrovna mi dorazil PPL službou a tak pěkně ještě za čerstva vám jej představím. Jaké novinky mě nadchly a co mi zrovna není moc po chuti? Pojďme společně prozkoumat nový box :-)








Celé červnové číslo se nese v duchu rajčat. Aneb - první věta, jaká mě napadla, když jsem jej spatřila: A zase ten kečup! Je to už třetí kečup v historii Brandnooz Boxu, a to si stěžovalo více lidí. Ani jsem nestačila spotřebovat ty předešlé.. Pro kečupomily radost, pro mě spíš povzdech.


Tento kečup značky Hellmann´s je však přece jen ojedinělý - je slazen přírodním sladidlem stévií a je bez konzervačních látek. Uvidíme jaká bude chuť. Česneková pasta od firmy Dafo je pro mě velkou neznámou. Škoda, že obsahuje éčka. Zatím pro něj nemám využití v kuchyni, ale třeba na něco přijdu.


Rajčata v plné polní polní nastoupena i zastoupena v dalších výrobcích boxu tohoto měsíce. Omáčku od Dolmia jsme už myslím v mohli v prvním boxu (prosinec) ochutnat, takže netuším, proč se objevuje znovu. Konzervovaná rajčata Valfrutta jsem ještě nechutnala, kupuji levnější varianty. Takže se mi docela hodí do krámu, ne že ne.


Další výrobek značky, která se již v boxu objevila - Kand. Tentokrát nejde o kečup (děkuju), ale o 7 bylinný ocet. Je vhodný do salátu, který ozvláštní zajímavou chutí bylinek. Potom tady máme vzoreček glazé z kvalitního octa balsamico di Modena, který ráda ochutnám. 


Bonbony Pectol jsem viděla párkrát v lékárně. Tyto jsou s lékořicí, obsahují vitamin C a osvěžují dech. Ráda ochutnám. Žvýkačky Orbit Bubblemint už jsou nějakou dobu v obchodech, ale dosud jsem je nezkusila. Jejich chuť je spojením ovoce a máty. Žvýkačky se hodí vždycky, takže jsem za ně celkem ráda.


Když jsem spatřila v boxu čaj, byla jsem hrozně ráda. Sice jde o variantu studenou, ale v teplých dnech určitě přijde vhod. Příchuť limetka je super volba.


Kotányi koření mám obecně ráda, hlavně jejich lahůdkovou papriku. V boxu jsme mohli najít kořenící směs Steak New York Strip. Je to zajímavý mix chutí, škoda, že obsahuje přidanou sůl.


Další dětské pitíčko. Jsem ráda, že jde o nesycenou vodu, dostala jsem s příchutí malina. V nabídce je ještě jahodové, jablečné a citronové.


Minulý měsíc jsme vyzkoušeli vroubkované chipsy s příchutí burgeru, teď se na nás valí novinka v podobě příchuti kečup a majonéza. Proč ne, těším se na ně :-)

Tak to je z červnového boxu úplně všechno. Opravdu by se dal nazvat kečupovým, dle rajčat, která jsou zastoupena opravdu četně. Jsem ráda za brambůrky, čaj nebo žvýkačky. Je škoda, že neobsahuje i nějakou sladkost v podobě čokolády. Minulé boxy se mi osobně líbily víc, ale nejsem vyloženě zklamaná. Hodně však zvažuji, jestli si ještě Brandnooz box prodloužím.

Co říkáte na obsah červnového boxu. Byli byste nadšeni, nebo spíš zklamaní? 




1 komentář:

  1. V lednici opět nic, lenost mi zakazuje dojít do obchodu, takže bych si dala asi všechno. Nejvíce se mi líbí ten čaj. Limetky já ráda :) Jinak u vytržení z toho asi nějak nejsem.

    OdpovědětVymazat